1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Incasso voor september

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pvd, 20 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het abonnementsgeld voor de maand september is reeds 18 augustus geincasseerd. Waarom kan dat niet wachten totdat ik mijn loon heb:evil:. Als het zo doorgaat wordt januari 2009 al in november 2008 geincasseerd!

    pvd
     
  2. Bij mij is het nog mooier. Ik heb laatste week van juli alles in 1 plus pakket afgesloten, dus internet, telefoon en digitale tv. Zat ook een kaartje bij die ik in moest vullen voor digitaal totaal pakket enz.

    Nu heb ik ineens twee afschriften van @Home. Eentje van het alles in 1 plus pakket van 62,89. Dat kan misschien kloppen want die factuur kan ik online bekijken en daar staat dat het over periode 27-7 tot 30-9 is.

    Maar het leuke is dat die tweede 62,28 euro is en daar staat bij TV Basis Sep-2008. En nu het vreemde daarbij: daar staat ineens een heel ander klantnummer.

    Ik snap er helemaal niks meer van. Heb @home eens gemaild kijken wat die er van kunnen maken :)
     
  3. Mijn moeder heeft ook 2x moeten betalen voor @Home telefonie, 1x 32,nogwat en 16,49 of zoiets. OOk hier is sprake van 2 aparte klantnummers!

    Edit: Probleem opgelost. Foutje bedankt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2008
  4. Misschien is het wel gewoon een onschuldige fout in het systeem van Ziggo. Ik snap niet dat er gelijk zo overdreven gereageerd moet worden op dit soort dingen. Geef Ziggo eerst eens de tijd om het probleem te onderzoeken en wellicht dat ze met een bevredigende oplossing komen....
     
  5. nee eerst afzeiken,
    en niet eerst eens informeren wat er aan de hand is.
    het snelst verspreide nieuws is altijd slecht nieuws (lees geklaag)
    als ze iets goed doen of goed oplossen dan hoor je er niks over.
     
  6. Ik klaag niet, ik heb alleen mijn situatie even geschetst. Mijn mail ligt bij de klantenservice van Ziggo dus tijd om te reageren hebben ze wel. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het netjes oplossen ;).
     
  7. enigste wat ik moet toegeven is dat ze langzaam zijn met reageren op e-mail, of als je via de site je vraag steld.
    maar ben dan wel erg ongeduldig en wil snel een antwoord daar op hebben als er iets is.
    alles meer dan 24 uur vindt ik zelf traag per e-mail.
    zou veel sneller kunnen in mijn ogen.
    meestal zeggen ze zelf 5 werk dagen maar heb dat tot nu toe nog niet meegemaakt.
     
  8. Het zal wel sterfens druk zijn wat mail betreft. Je mag verwachten dat ze daar hun best doen; dat het dan een keertje iets langer duurt vind ik niet zo erg, als ze maar met een goede oplossing komen (en tot nu toe zijn al mijn problemen goed opgelost). Ik doe zelf ook support van onze eigen software applicatie dus heb er misschien meer begrip voor dat soort zaken :)

    Wat ik wel vaak merk is dat hoe vriendelijker en begripvoller je blijft, hoe meer moeite ze voor je willen doen aan de andere kant van de lijn.
     
  9. incasso`s etc. etc.

    Het wordt ondertussen toch wel eens tijd dat Ziggo de zaken goed regelt.
    Wat betreft de incasso`s mogen ze na alle ophef in juni zeker wel extra opletten. Ik constateer ook dat het lijstje met de incasso data die Ziggo mij gestuurd heeft enige tijd geleden absoluut niet klopt. Bovendien worden bedragen dezelfde dag of zelfs voor het online staan van de nota`s afgeschreven. Erg netjes is het allemaal niet.

    Het overzetten van @Home klanten naar Ziggo zou in September klaar zijn, nadat het al meerdere keren was uitgesteld. Nu zijn er zelfs berichten dat het wel tot het einde van het jaar kan duren.
    Als je zoals ik half Mei een Alles in 1 pakket hebt besteld (levertijd zou 2 weken zijn) vanwege de hogere snelheden voel je je toch behoorlijk aan het lijntje gehouden na alle eerdere toezeggingen.
     
  10. Ik sluit me hier volledig bij aan, want ook ik heb halverwege mei een alles-in-een plus pakket besteld, mede vanwege de beloofde hogere snelheid. Overigens heb ik ook de digitale ontvanger nog steeds niet mogen ontvangen. Het Ziggo-pakketje dat de digitale ontvanger bevatte was namelijk aan de vorige bewoner gericht, zodat de postbode hem weer heeft meegenomen.

    pvd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina