1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

En toen post van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 19 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En toen opeens post van Ziggo.

    Ik dacht zal wel van de omzetting zijn van @home naar Ziggo en dan voor mijn bestelde alles in 1 pakket.
    Nee dus een boekje met algemen voorwaarden, want die zijn vernieuwd volgens de begeleidende brief.
    Brief heeft als datum 18 augustus , maar het boekje heeft als datum 16 mei.
    Nu staat er wel onderaan de brief dat mocht je er niet mee eens zijn dat ik vanaf 18 augustus dus 4 weken de tijd heb om alles of bepaalde dingen op te zeggen. Maar staat er en ik citeer "omdat de opzegtermijn in deze voorwaarden voor alle diensten toch maar 1 kalendermaand is, lijkt het ons dat een overbodige mededeling"

    Leuk een boekje te hebben mogen ontvangen en zo hoort het ook vind ik.
    Alleen wel verwarrend die datum en dan het boekje met de datum 16 mei.
    En dat je dus nu als nog weer de tijd hebt om op te zeggen, dat was toen in mei toch ook al. Nou ja een voorbode mischien dat ik dan nu toch eindelijk echt een naar mijn alles in 1 ga.

    Trouwens nog meer mensen dit boekje ontvangen.
     
  2. Niets verwarrend aan. 16 mei was ziggo een feit ipv de 3 losse kabelboeren. In de brief die bij de "algemene voorwaarden" hoort staat ook beschreven dat het verhaal over de opzegtermijn onzin is omdat die toch al 1 maand is. Het boekje vind ik niet zo leuk trouwens gezien de beperkingen & bedragen die erbij horen.

    Gert.
     
  3. ja, hier ook vorige week
     
  4. ook hier voorige week ontvangen toch wel netjes dat ze een boekje stuuren dit doen ze meestal toch niet als de voorwaarden veranderen dus weer een positief puntje voor ziggo
     
  5. ik kan dat eigenlijk niet als positief zien, meer als normale gang van zaken :?
     
  6. Ben ik met je eens zoals ik ook al zei zo hoort het ook.
     
  7. klopt het hoort eigenlijk ook zo maar hoeveel bedrijven doen dit ook. juist bijna geen daarom vind ik het dus positief dat ziggo het wel doet dat zij het doen zoals het eigenlijk hoort
     
  8. beetje ouderwets algemene voorwaarden in de vorm van een boekje, in dit digitale tijdperk kun je de voorwaarden zo van de site af halen als je behoefte hebt om erin te kijken, veel goedkoper en je kunt zelf bepalen of je hem download. Zou eventueel ook nog met mail kunnen natuurlijjk. Ik scheurde ook de enveloppe als een gek open, smachtend naar nieuws, dus was een beetje een teleurstelling dat het de algemene voorwaarden waren.:wink:
     
  9. Een boekje is toch wel handig gezien de betrouwbaarheid van onze kabelboer. Een pdf'je is natuurlijk zo aan te passen als de 'algemene voorwaarden' op een gegeven moment wat slecht uitkomen...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina