1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

elke ochtend modem resetten

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door mberingel, 19 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. sinds vorige week maandag (na een algemene storing) dien ik elke ochtend de Motorola modem te resetten (harde reset) daar ik geen Telefoon en Internet heb. Hiervoor nooit problemen gehad. Heb een linksys router voor internet.

    Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen ??
     
  2. Ik vermoed dat je veel correctables en uncorrectables hebt staan in je modem. Dat duid vaak op een brakke bekabeling. Check je kabels even(ga er vanuit dat je modem op het AOP is aangesloten).
    Heb je ook storing op het analoge tv signaal?
    Hoe is de internet verbinding?

    Herman
     
  3. ook internet ligt er elke ochtend uit. Digitale TV geen probleem. Wat bedoel je met AOP
     
  4. Aop = Abbonee Overname Punt.
    En weet je zeker dat de kabels goed zijn?.
    En dat het geen probleem is in je router, meschien is het handig om je router is terug te zetten naar fabriekinstellingen.
    Succes!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2008
  5. Anders had hij wel telefoon. Hij gaf aan dat dat ook niet werkt dan.

    Gert.
     
  6. Klopt, het is echt een signaal probleem, vraag eens op de helpdesk om een House move box.
    Het kan natuurlijk ook liggen aan de kabel die naar je huis toe loopt. Maar toch even uitsluiten dat het niet aan je eigen installatie ligt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina