1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Samsung dcb-h360Rs valt vaak uit

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Doelenstraat, 18 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds enkele dagen in heb ik digitale TV van casema. Maar mijn decoder valt steeds uit, 6 a 8 keer perdag.
    Het begint dat ik eerst alleen de zender krijg waar hij op staat, het schakelen naar andere zenders werkt niet. Ik krijg dan foutcode E37. geen beschrijving in boekje.
    Als ik de decoder via afstandsbedining uit zet dan doet die ene zender ook niet meer.
    Na de decoder 10 sec van spanning afhalen doet hij het weer. De decoder moet dan wel in boot software opstarten anders niet. vaak moet ik deze handeling herhalen tot dat deze decoder in boot software opstart.
    Bij te lange spanninggloos ben ik mijn zenders kwijt en moet ik deze opnieuw instellen
    Het valt mij op als signaal sterkte op 100% staat dat hij de zenders niet kan vinden. Maar na een paar harde resetten staat hij op 80% en dan kan ik alles opnieuw instellen en wekt alles prima en kwaliteit is dan ook oke.

    Gebeld met ziggo en krijg dan inbenullig antwoord. Tot nu toe geen reactie op email (2dgn) Heeft iemand de zelfde klacht omschrijving? En wat was de oplossing?
     
  2. Hoi,

    Is de laatste software versie geinstalleerd?

    verder denk ik dat je een binnenhuis versterker aangesloten hebt als je zo'n hoog signaal krijgt, indien dit zo is haal deze eens weg en probeer het dan nog eens, bij een te hoog signaal krijg je namelijk stoor producten wat jouw problemen kunnen veroorzaken. Anders eens een blikken splitter ervoor zetten

    Het is bij antenne signaal namelijk zo dat het niet geldt hoe meer hoe beter!

    veel succes
     
  3. Foutmelding E37

    Nog steeds problemen. Kabel gaat rechtstreeks zonder versterker de decoder in. HW and SW staan goed. Ik heb 100% signaal met en zonder kabel. Alleen als ik de decoder optil valt het signaal soms weg als er geen kabels in heb zitten. maar zodra ik hem los laat weer 100% signaal en uit ervaring weet ik dat ik dan foutcode E37 krijg.
    Decoder staat niet te warm 15cm ventilatie achter en 30 cm boven en rechts vrij. Decoder voelt ook niet te warm aan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina