1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Command, 18 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geachte Gebruikers van Ziggo-Gebruikers.nl


    Wat ik even kwijt wil op dit forum is het volgende. Ik heb al een tijd last met me verbinding de volgende klachten zijn het.

    > internet valt meer dan 4 keer weg op een avond.
    > als ik met iemand aan het bellen ben hoort die persoon mij op eens niet meer.
    > Digitale TV valt een paar keer op een avond weg.

    Dus ik natuurlijk bellen naar ziggo

    >>>gesprek 1

    1 - Alles uitleggen wat er aan de hand is word er een monteur gestuurd ik maar wachten die dag komt er niemand ik weer bellen met me code die ik heb gehad zegt de mevrouw aan de telefoon ja ze zagen u modem online dus ze hebben gedacht dat het probleem verholpen was. Nieuwe afspraak maar weer en nu er bij vermeld ( weg vallende verbinding ) Af spraak voor een woensdag

    2 - woensdag word ik gebeld dat er geen monteur kan komen en dat die vrijdag komt dus ja oke is goed was toch vrij.

    3 - monteur komt langs sluit zijn apparaat aan en kijk of alles werk en dat er geen breuk in me kabel zit buiten. Dat was de oorzaak niet dus hij stuurt een nieuwe Modem op.

    >>>Gesprek 2
    4 - 2 à 3 weken later nog geen nieuwe Modem ontvangen dus ik weer bellen blijkt dat er niets van terug te vinden is dat er een nieuwe modem moet opgestuurd te worden dus de meneer zegt ik moet weer een monteur sturen ik zo ja moet maar weer

    >>>Gesprek 3
    5 - vandaag moest er een monteur komen tussen 08.00 en 12.00 dus ik wacht komt er niemand ik weer bellen code weer gegeven staat er dat ik word terug word gebeld voor een nieuwe afspraak ik denk {MOD EDIT} alweer maar nu weer een nieuwe afspraak voor woensdag. Ik dacht eens vragen dat deze afspraak nu zeker is nee zegt de mevrouw deze afspraak kan zo weg vallen en weer een nieuwe worden gemaakt maar dan word u weer gebeld

    * nu ben ik dus ongeveer 2 à 3 maanden verder
    * nog geen oplossing
    * en nog steeds de zelfde problemen


    Mvrg Michel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2008
  2. Als ik jou was zou Ziggo aangetekend aanschrijven over deze klacht en ze 30 dagen de tijd geven te reageren op jou klacht. Mocht dit niet lukken kan je de klacht voorleggen aan de "Stichting Geschillencommssie voor Consumentenzaken" http://www.sgc.nl/ .

    Je kan er ook voor kiezen éénzijdig de overéénkomst (het abonnement) te ontbinden, daar Ziggo zich niet houdt aan zijn verplichting om hetgeen te leveren waarvoor je de overéénkomst hebt getekend.

    Je hebt sowieso recht op teruggave van het abonnementsgeld.

    Suc6 met de overweging.
     
  3. Aangezien de contracten per maand opzegbaar zijn, hoef je niet eens meer moeilijk te doen met een ingebrekestelling. Als je het zat bent, kun je gewoon per maand opzeggen.
     
  4. Opzeggen is hier geen optie, dat 'opzeggen' is een (ik hoop in de toekomst) oude @home-oplossing die ik al meerdere malen zag, en iedere keer als ik dat lees dat iemand dan 'maar moet opzeggen' stoor ik mij daar gruwelijk aan.

    Zeker nu het Ziggo is geworden zie ik graag dat een klant geholpen word.
    Wat die monteur betreft, als die aan een sloten deur komt word die dan niet in rekening gebracht?

    Indien van wel, laat dan ook de vrije dag eens uitbetaald worden die een klant genomen heeft, als de monteur niet op komt dagen.

    Ziggo, laat eens zien dat het anders kan aub.
     
  5. ziggo

    hoezo is opzeggen geen optie? natuurlijk is dat een optie. je betaald voor iets wat niet geleverd wordt en dat al 3 maanden lang. alleen denk ik dat je bij een andere provider weer tegen een ander probleem aanloopt maar dat hoeft niet natuurlijk.:evil:
     
  6. Ik bedoel maar. Maar die mening van Tja is, zoals gewoonlijk van hem, weer een typische ziggo mening. Op zich niets op tegen hoor maar levert niets op. Net zoals die mening van mij trouwens 8-)

    Gert.
     
  7. Geachte Ziggo-Gebruikers.nl


    morgen 20-08-2008 komt er als goed is weer een monteur tussen 8 uur morgens en 12 middags .

    Ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat voorlopen wat de monteur nu zegt hoop iets goeds naar al deze maanden.

    ( Ik hoop dat ik nu geen waarschuwing krijg voor me tekst die ik wel heb gehad op het vorige berichtje wat ik hier had gezet wegens taal gebruik)


    Mvrg Michel
     
  8. Graag, en, ach, frustratie's leveren soms wat andere teksten op dit forum dan dat het brein later realiseert, niet waar? Kan me dat wel voorstellen, anders wordt het gewoon weg gemodderd... Zogauw je niet al teveel waarschuwingen krijgt natuurlijk :cool:

    Gert.
     
  9. Geachte Ziggo-Gebruikers


    Nou de monteur is weer langs geweest vandaag nu heeft die wel iets meer gedaan dan de vorige monteur eerst de bekabeling binnen naar gekeken toen een kastje binnen aan gesloten en toen naar de hoofd kast gegaan van de wijk die op nog geen 20 meter van me huis af stond :) heeft die de kabel door gemeten hoeveel de van af het modem naar de kast doet zenden was ook allemaal goed hij heeft wel wat dingen aangepast in de hoofd kast ( komen 10 wijken bij elkaar ). De monteur zij ook ik heb nu wat dingen aangepast in de hoofd kast en ik hoop dat hier het probleem verholpen is zo niet dan moet er misschien toch een nieuwe modem komen alleen hij wou het stap voor stap doen anders weet die drek niet meer waar het aan ligt.


    heb meteen even een speed test gedaan maar blijft het zelfde.
    Alleen nu maar af wachtte dat ik van de rest van de klachten af ben dat vind ik nu even belangrijker dan me snelheid

    Alles-in-1 Extra
    download: 16.000 kbit/s
    upload: 3.000 kbit/s


    :shock::shock::shock:

    [​IMG]


    Mvrg Michel
     

  10. Geachte Ziggo-Gebruikers

    * nu ben ik dus ongeveer 3 à 4 maanden verder
    * nog geen oplossing
    * en nog steeds de zelfde problemen


    Nu zou er eigenlijk een monteur langs komen vandaag is die niet op komen dagen dus dacht weer bellen ik weer bellen me code gegeven zegt de telefonisten ik moet een paar stappen door lopen maar oke ik gedaan zegt de telefonisten ik stuur dit door naar de technische dienst!!. Dus ik vraag waarom nu geen monteur zegt de telefonisten ik kom nu hier op uit dus kan geen monteur sturen plus dat de modem nu niet offline is kan ik dat helaas niet doen. Nu moet ik dus weer 3 werk dagen wachten en dan kijken dat het opgelost is zo niet dan kan ik weer gaan bellen.:cry::cry:


    Mvrg Michel
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina