1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HELP! Hoe kan ik mijn eigen domein website bereiken?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mooi Moniek, 17 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 2 jaar heb ik een eigen domeinnaam en dus ook een eigen website, aangevraagd via Multikabel. Ik betaal hiervoor EUR 2,50 per maand. Voor het uploaden van de website en wijzigingen kon ik bij Multikabel altijd inloggen op de servicepagina met mijn hoofdaccount.

    Bij Ziggo kan ik ook inloggen op de servicepagina, maar waar ik ook kijk: geen eigen domein!! :?: Bellen met Ziggo, Ziggo Zakelijk en Quicknet levert niets op (behalve ergenis en een hoge telefoonrekening). Niemand weet het, want Ziggo heeft geen eigen domeinen! :confused: Maar wel incasseren iedere maand! :evil: Ik wil graag mijn website updaten, maar dan moet ik er wel bij kunnen. HELP dus!
     
  2. Dank je wel voor je reactie Wijbro, maar helaas staat bij dat topic niet het antwoord.

    Ik heb geen problemen met het ophalen van mijn mail (info@mooimoniek.nl) dat werkt allemaal prima. Ik wil gewoon graag mijn website beheren en daarvoor kon ik altijd inloggen op de servicesite van Multikabel. Ik had verwacht dat dat ook gewoon zou kunnen op de servicesite van Ziggo, maar helaas, dat is dus niet zo!
     
  3. Hi!

    Beheren van je website gaat via FTP. Heeft ook nooit een optie gestaan in de service site om DAAR je homepage te beheren. Je eigen domein page is gekoppeld aan je main account. Log daar mee in met FTP op home.quicknet.nl en je kunt je pagina aanpassen.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina