1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

aanvragen digitaal zenderpakket

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Jdd, 15 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ik een zenderpakket zou aanvragen hoelang duurt het voordat mijn dtv-card hiervoor geactiveerd is ?
     
  2. Ik heb een paar weken terug telefonisch een extra pakket aangevraagd, er werd me verteld dat ik de ontvanger aan moest laten staan omdat hij de komende nacht geupdate zou worden, maar het pakket werd na een half uurtje al actief. Met bellen weet je in elk geval dat het verwerkt is, stuur je een kaart in of doe je het via de website moet je maar afwachten wanneer het verwerkt is. Een paar dagen nadat je het aangemeld hebt krijg je ook nog een schriftelijke bevestiging wat je aangevraagd hebt.
     
  3. Aanvragen gaat veelal OK, maar wijzigen is een drama, zo ervaar ik nu enkele weken...

    Er gaat steeds van alles mis, hoe gedetailleerd je ook informatie aan Ziggo verschaft. Je reacties worden NIET gelezen en je krijgt niet de gelegenheid per e-mail je beklag te doen (MEGA storend & MEGA klantonvriendelijk). Lijkt wel een motto/devies/dogma die foute naam ZIGGO: Zoek In Geen Geval Onderhoud (met ons)! Want dat kan alleen via die uitermate storende Internet interface...

    Wat een toko... Ik kan niet wachten tot dat de digitale kabelTV markt wordt opengebroken. Ik ben nu al een claim aan het opstellen, voor wat tegen die tijd zal blijken teveel betaalde geld wat ik al die jaren in de monopoliepot van Casema/Ziggo heb gestort.

    Dank voor deze thread, dat ik me even heb kunnen afreageren...
    Succes met jullie aanvragen, maar in sum luidt mijn advies dus: doe het in één keer goed, anders bezorg je je met gerede kans voldoende ellende om het stoom uit je oren te doen spuiten!
     
  4. Kom op. Ik heb ook 4 maanden ellende achter de rug maar nooit het idee gehad dat ik niet serieus werd genomen. Iedere keer kwamen we een stapje verder.
    OK, het verdient geen schoonheidsprijs maar vermoedelijk is de integratie van de 3 kabelbedrijven zwaar onderschat. Toch doen ze er in mijn ogen alles aan om het tot een goed einde te brengen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina