1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verifieren email duurt lang

Discussie in 'Internet - Email' gestart door martjola, 15 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waar ik anders binnen een paar seconden de mails zag binnenrollen, duurt dat sinds een aantal weken soms meer dan een halve minuut.
    Is er iets veranderd in het verifieren van de gebruikers instellingen en/of bij ziggo?
     
  2. Nee, niets gewijzigd. Je moet wel inloggen met je volledige emailadres tegenwoordig, maar dan zul je wel al gewijzigd hebben.

    Weet je zeker dat het niet je virusscanner is die bezig is met de ontvangen mailtjes te checken ?
     
  3. Nee, dat is allemaal al veranderd.
    Maar via webbased mail duurdt dat ook zo lang, uitzonderingen van 60 seconden zijn heel gewoon.
     
  4. Heb je geen problemen met je internet verbinding/snelheid ?

    Haal je wel een goede snelheid als je via http://www.speedtest.net of via http://speed10.multikabel.net/speedtest.php test ?
     
  5. snelheden zijn oke
     
  6. hmm dan weet ik het ook niet.
    De multikabel/ziggo mailservers zijn gewoon snel bij mij. Webmail gebruik ik nooit.

    Vertraging zou nog kunnen optreden in je firewall of virusscanner die eerst de mail scanned voordat hij hem toont bijvoorbeeld, maar dat zou dan weer niet moeten bij web-based mail.

    Heb je geen andere computer om te testen of het aan je pc ligt ?
     
  7. Hi!

    Heb je wellicht veel mail in de box staan die je via webmail leest?

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina