1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@home Klantenpanel bedankje

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door c0sm0s, 15 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net ontving ik een bedankje van @home ziggo...

    "Utrecht 14 Augustus

    Geachte deelnemer/deelneemster aan het klantenpanel van @home,

    Zoals bij u bekend is, is @home enige tijd geleden met een tweetal andere bedrijven samenengegaan en is de naam gewijzigd in Ziggo.
    Dit is ook de reden dat het @home klantenpanel, waar u aan deelnaam, is opgeheven.
    De onderzoeken binnen het klantenpanel werden uitgevoerd door onderzoeksbureau RMI,
    vandaar deze brief op RMI-papier.

    Als afscheid en als dank willen wij u een kleine attentie aanbieden.
    Bijgaand vind u een Ziggo-sleutelkoord, een Ziggo-winkelwagenmuntje en een Ziggo-sleutelkapje.

    Wij hopen u hiermee nogmaals onze waardering te laten blijken voor uw deelname aan het klantenpanel.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo
    Afdeling Marktonderzoek"



    Toch leuk dat je er nog wat van hoort.
    De attentie stelt natuurlijk niet zoveel voor, maar het is altijd beter dan helemaal niks.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2008
  2. Ik heb die brief vandaag ook ontvangen. Toch leuk...
     
  3. Heb hem inderdaad ook net binnen. Dacht er eerlijk gezegd niks meer van te horen sinds het 'goede doel' initiatief van de punten die je met het panel had verdiend. Toch netjes.
     
  4. Vandaag ook ontvangen, blijft toch altijd leuk om een kado'tje te vinden in de brievenbus:mrgreen:
     
  5. Na de Bol.com bon van 9,50 euro vind ik dit toch een leuke attentie en totaal niet verwacht.
     
  6. Na de schenking van mijn @tjes aan een goed doel, een leuke attentie waar mijn kind blij mee is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina