1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Hier staat dat ook zo, voor 3 kaarten dan. :wink:
     
  2. Zoals ik al aangaf: ze staan gewoon in chronologische volgorde, en de factuur is correct.
     
  3. oke, dank jullie voor de vlotte reacties..
    Toch handig dat er zo'n site is!!!
    nogmaals dank.
     
  4. Niet om het een of ander, maar het staat ook op de Ziggo site, hier.

     
  5. Email sturen doet wonderen.

    Heb maandag email gestuurd er vrijdag een reactie terug dat het had moeten gebeuren maar dat het nu door hem handmatig doorgevoerd zou worden en dat is ook het geval :)

    Het jammeren is nu alleen dat mijn ziggo achterloopt omdat we een maand geleden het totaalpakket hebben gekozen en ik nu alleen de zenders uit de oude situatie heb.

    Maandag even bellen naar ziggo.
     
  6. Email sturen doet wonderen?

    Nou echt niet he, ik heb gebeld, ik heb gemaild en ik heb een klacht ingestuurd, nog steeds geen paketten op al mijn kaarten voor 1 prijs.

    Dus hoe bedoel je met mailen of bellen werkt.
     
  7. Meerdere SmartCards

    Vandaag even gekeken op mijnziggo ... staan nog steeds 2 smartcards op... Kreeg zojuist een e-mail, uw factuur staat klaar etc...

    Ik gekeken en ik betaal echt maar voor 1x FN S1 etc. dus ze doen het wel maar je ziet het nog niet meteen!

    Ga binnenkort een 3de kaart reggen... zou ook zonder probs moeten kunnen... dus voorlopig ben ik blij met Ziggo... alleen dat nachtelijk onderhoud (zonder kennisgeving vooraf via e-mail) vind ik mooi voor de meerderheid van de mensen die liggen te pitten... maar ik als nachtbraker, wil toch wel graag weten wanneer ik vroeg naar bed kan! :no:
     
  8. nee ze sturen gaan mail maar wel altijd een brief als ze werkzaamheden gaan doen en zo vak zijn er geen werkzaamheden. normaaol 2 keer per ofzo en mischien dit jaar.afgelopen jaar iets meerin verband met DOCSIS3.0 maar die werkzaamheden vallen reuze mee
     
  9. Helaas nog geen wijzigingen hier in Zoetermeer. Wij zitten blijkbaar echt in de allerlaatste shift. Jammer, nog even geduld dan maar. Het zal erg prettig zijn om op de andere smartcards, zonder meerkosten, ook Nickjr te hebben voor de kids.
     
  10. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Even wachten tot 31 mei. Anders even bellen met de helpdesk. Is het zo geregeld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina