1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Een mailtje sturen via het online contactformulier doet ook wonderen hoor.
    Een dag laten waren mijn kaarten gelijk getrokken. Die van mijn ouders niet en die woont in dezelfde regio cq postcode gebied.
     
  2. Mijn ervaring is dat telefoneren meer en sneller resultaat biedt dan een mailtje. (En zelfs het contactformulier.)
     
  3. Iets wat Ziggo beloofd en niet nakomt, moet ik bellen???

    Omgekeerde wereld noemen ze dat...
     
  4. Wel als je wilt dat het eerder gebeurd is, waarom zouden ze je anders voorrang geven boven alle andere klanten waarbij ze't nog in orde moeten maken. Tussen nu en 31 mei kom je ergens aan de beurt. Bel je er echter over, dan zetten ze het gelijk in gang voor je.
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ook bellen doet niet altijd wonderen. Af en toe vraag ik mezelf echt af wie of wat je aan de lijn krijgt. Continu moet overlegd worden en krijg je het antwoord:"Dat weet ik niet, daar ga ik niet over en dat moet naar een andere afdeling doorgespeelt worden."

    Mijn ervaring met het contactformulier is dat hij (naar mijn idee) wel op een juiste afdeling komt met mensen die wel weten waar het over gaat.
    Daarbij is een e-mail makkelijker naar de juiste persoon/afdeling door te sturen en hoeft je vraag niet opnieuw uitgelegd te worden. Je vraag krijgt een referentienummer.

    Bellen kan uiteraard geen kwaad maar ik ben niet van plan om 30 minuten in de wacht te staan, 20 minuten aan de lijn te hangen, en dat naar een 0900 nummer. Ondanks dat het lokaal tarief is want 0900 nummers worden niet door online telefonie betaald.
     
  6. Als je gewoon de juiste afdeling belt regelen ze't gelijk, en volgens mij sturen ze die emailtjes gewoon naar elkaar door. In mijn ervaring doen ze niks met die referentienummers, maar goed, dat was ook maar een enkel geval.

    Telefonisch moet je bij optie 3 en daarna 4 zijn. Mij is verteld dat de wachttijd kosteloos is, daarna 2,4ct/minuut.
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    We gaan nu wel erg off-topic maar goed.
    Mijn ervaring is gelukkig anders met het formulier en het bellen.

    Mag je mij wel uitleggen hoe KPN of Online moet weten dat de wachttijd loopt en wanneer ik een medewerker aan de lijn krijg.

    Daarbij kan ik op mijn rekening zien dat de tijd van het gesprek wel gewoon gerekend wordt. En mij gaat het echt niet om 50 minuten x 2,4 cent. Maar wel om het principe. Dan gaan we nog niet eens in op het feit hoe het een tijdje geleden is gegaan met rekeningen en abonnementen.
    Ik wacht nu nog op 10 Euro van een internetpakket dat ik nooit gehad of besteld had.
     
  8. Valt wel mee, dacht ik. Het gaat hier toch over bellen om meerdere smartcards snel geactiveerd te krijgen?

    Die van mij niet. Ik heb net eergisteren gebeld, omdat een contactformulier van ruim een maand geleden (!) noch schriftelijk is bevestigd, noch uitgevoerd werd. (Betrof een opzegging.)
    Na een telefoongesprek lijkt alles in een keer opgelost.

    Toch maar even bellen? Ben je wellicht wel snel van je (begrijpelijke) irritatie af. En op bepaalde tijden zijn er minder lange wachttijden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2009
  9. Golftouch, als bij jou maar 2 van alle kaarten gelijk zijn getrokken, raad ik je aan even contact op te nemen met Ziggo. Het lijkt erop dat jouw overige kaarten niet goed zijn geregistreerd. De actie van gelijk trekken is namelijk alles of niets en niet een paar kaarten. :frons:
     
  10. Waarschijnlijk dus omdat nu de overige kaarten zijn geregistreerd. Het samen voegen gaat helaas niet geografisch, nog volgens een andere volgorde....

    :lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina