1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij de veelgestelde vragen op de ziggosite staat het volgende(
    http://www.ziggo.nl/producten/televisie/vragen ):



    Ik wil meer digitale ontvangers in mijn huis plaatsen, kan dat?
    • Ja, dat is geen enkel probleem. Je kunt op elke televisie met een SCART-aansluiting een digitale ontvanger plaatsen.
      Voor de ontvangst van digitale televisie van Ziggo heb je wel ook het Startpakket Digitale Televisie van Ziggo nodig.
      Let op: Je moet er rekening mee houden dat het bij Ziggo nog niet mogelijk is om meerdere smartcards te koppelen. D.w.z. dat wanneer je op twee smartcards Film1 wilt hebben, je daar ook twee keer voor moet betalen. Ziggo werkt hard aan een oplossing voor dit probleem.
      Bestel het Installatiepakket Digitale Televisie
    is dit achterhaalde informatie?? wou net een extra kaartje ophalen....
     
  2. ja, de abonnementen worden geactiveerd op maximaal drie smartcards.

     
  3. oke, ik kan dus gewoon een extra kaart kopen en dan laten registreren?? Hoe doe ik dat het snelst? via internet of via de telefoon? heb ik dan ook de eerste kaartnummer nodig om mij te registreren?
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ja, die kaart is overal te koop. Via internet of de plaatselijke dealer.
    Registratieformulier invullen of online via "Mijn Ziggo."
     
  5. Het is nu 1 mei en ik heb nog steeds niet die samenvoeging.... Jammer dat Ziggo beloofd voor 1 mei klaar te zijn... niet dus.
     
  6. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Hier zijn ook nog niet alle kaarten samengevoegd. Tot op heden pas 2 i.p.v. alle. Dus ik klaag nog niet.
    In een eerdere post had ik het ook al gemeld dat Ziggo zichzelf de tijd tot 31 mei heeft gegeven. Daarna werd pas gevraagd om te bellen of mailen.
    Het is idd niet volgens afspraak maar ja.
     
  7. Ik had een brief gehad van Ziggo dat het in Maart of April geregeld zou zijn.... Weer een belofte van Ziggo die niet is nagekomen. Lijstje met niet nakomen van beloftes worden groot...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2009
  8. 31 mei..... jammer dat Ziggo een maand langer nodig heeft. Hopelijk komt het snel goed.
     
  9. Ik heb nog geen officieel bericht gehad dat het 31 mei zou zijn.....

    Dus ga er nog steeds vanuit dat het voor 1 mei geregeld is.

    Maar het is nu al 2 mei en het is nog niet geregeld.
     
  10. :roll:
    Ik zou maandag maar even bellen als ik jou was, dan ben je gelijk van het wachten af en waarschijnlijk word je ter plekke bediend.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina