1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb ongeveer een maand geleden gebeld en toen heeft die persoon dat als het goed is gedaan. Ze heeft wat dingen op haar computer ingevoerd en ik heb ook mijn kaartnummer gegeven. Dus ik neem aan dat ze gedaan heeft.
     
  2. Als de kaart langer dan 6 maanden er uit is geweest dient deze opnieuw geactiveerd te worden door de helpdesk.
    Daarna doen wel gelijk alle pakketten het.
     
  3. Oke. Dat is het geval geweest ja. Dus ik moet even bellen of ze hem willen registreren/activeren?

    Ik had overigens aangegeven bij het bellen dat de kaart lang eruit was. (Langer dan 6 maanden).
     
  4. Even bellen ja, om hem opnieuw te laten activeren.
    Is hier ook ooit aan de orde geweest :wink:
     
  5. Oke zal ik doen. :thumb up:

    Oke, maar aangezien ik het al aangegeven had bij Ziggo dacht ik dus dat ik het niet meer hoefde te doen :wink:
     
  6. hier in Zoetermeer zijn de kaarten nog niet samengevoegd. Wordt wel heel erg last minute. Nog even geduld dan maar.
     
  7. Bij mij (zoetermeer) ook nog niet... ben echt 1 van de laatste :shock:
     
  8. Hier bij mij in Venlo ook nog niet!
     
  9. hier ook nog niet.
     
  10. 1 Mei is gekomen en helaas nog geen koppeling van de kaarten.

    Heb contact gehad met de helpdesk maar die gaf aan dat het vanaf 1 mei automatisch zou gebeuren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina