1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor zover ik kan achterhalen via de KPN website wel, met uitzondering van Film1/Sport1 natuurlijk omdat die kanalen niet te ontvangen zijn via Digitenne.
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Voetbal op Digitenne op alle kaartjes tot een maximum van 3.
     
  3. update
    Had op 2 smartcards sinds gisteren geen zenders meer alleen Ned1.
    Net gebeld met Ziggo, gelijk aan de beurt, en de medewerker heeft op de 2 kaartnummers een activatie signaal doorgestuurd terwijl ik aan de telefoon was en kon checken. Daarna gelijk weer alles beschikbaar op deze twee smartcards.
    Prima snelle service.
     
  4. we zijn er bijna

    Vandaag onderstaand bericht ontvangen. Procedure moet op 28-04-2009 volledig zijn afgerond, smartcards zijn dan voor alle Ziggo-klanten samengevoegd.

    Van: Ziggo Klantenservice [mailto:NorepLY@casema.nl]
    Verzonden: zondag 19 april 2009 11:01
    Aan: xxxxxxxxx
    Onderwerp: RE: Klacht - TV Digitaal - Wijziging


    Geachte heer xxxxxxxx,


    Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.

    Op 28 april a.s. zullen alle smartcards gesynchroniseerd zijn. Op dit moment is men volop bezig de smartcards van de laatste klantgroep (ruim 30.000) te synchroniseren.
    In de oorspronkelijke communicatie uitingen is aangegeven dat u de wijziging op de factuur van mei zal terugvinden.
    Omdat de facturen voor mei nu al aangemaakt worden, zult u rond 13 mei een factuur ontvangen met daarop de juiste gegevens.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.



    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nlvoor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klikhier voor meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    ***)
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    modedit : Eigen naam afschermen en wel die van iemand anders openbaar maken. :no:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2009
  5. stel dat ik morgen een nieuwe ontvanger met smart kaart koop om ook digitale tv in de slaapkamer te kunnen zien.

    en ik meld de kaart aan word het dan meteen samengevoegd?

    en hoe zit het ook al weer met het aanmelden van de PVR ?

    ben vergeten hoe dat ging weet wel dat het moet omdat je anders geen programs meer op kan nemen. of gebeurt dit automatisch met aanmelden smartkaart
     
  6. Wat denk jezelf :sleep:
     

  7. Simpel antwoordL Ja :frons:
     
  8. Dan hoop ik dat ik bij die laatste 30.000 zit, want hier is nog steeds niets gebeurd.
     
  9. Hier helaas ook nog niets gebeurd :(
     
  10. Helaas heb ik ook nog steeds niets :cry:

    Nog drie dagen en het is 1 mei.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina