1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee. Je betaalt 1 keer voor je basiscard, en je mag er dan nog 2 bij hebben.
     
  2. Volgens mij maakt dat niet uit. Ziggo heeft begrijpelijkerwijs druk met het effectueren van de nieuwe smartcardsituatie...:cool:
     
  3. 1) Ja, Humax,Panasonic,Samsung HD en dan minimaal een dag en een nacht.
    2) Ik laat het lekker ff zo.. heb die 5e kaart toch niet nodig,wordt alleen op een gegeven moment een obsessie waarom ie het niet doen wil terwijl ie wel geregistreerd staat.

    Ik was eigenlijk van plan om de Humax HD PVR te kopen zodra deze leverbaar is.
    De HD decoders dan op te schuiven,een naar de slaapkamer,de ander naar de oudste,de humax SD naar de jongste en dan de Panasonic te gebruiken met kaart 5 in de logeerkamer, dat laatste vervalt dan maar.
     
  4. Ik zou er ook de pest over in hebben (maar van Ziggo willen dat zij het oplossen).

    Wat sneu.:cry::cry:
     
  5. Ziggo wil wel... je belt,meneer we gaan het oplossen,laat u de kaart in de decoder zitten,heeft deze de nieuwste firmware,tussen nu en 48 uur moet u beeld krijgen.
    Ja dat werd de vorige keer ook gezegd,meneer ik ga het oplossen,echt,over maximaal 48 uur doet ie het,met als gevolg.. niets E30.
    Ook de medewerker die hier zo zijn best voor me doet,komt niet verder dan dat.
     
  6. Precies hetzelfde probleem heb ik ook gehad toen ik een derde kaart wilde registreren. De grap was dat als ik mijn postcode op de site van ZIGGO intypte mij werd verteld dat op dit adres geen internet en digitale tv mogelijk was. Terwijl ik al vanaf 2002 internet heb en vanaf 2005 digitale tv met twee kaarten. De medewerker van ZIGGO snapte er niets van. Uiteindelijk hebben ze het toch via een omweg voor elkaar gekeregen maar als ik nu mijn postcode invoer is bij mij nog steeds geen digitale tv mogelijk, ................maar het werkt wel.:applause:
     
  7. Vandaag blijven bellen naar een nummer dat ik via een bevriende monteur heb gekregen.
    5e kaart is aangezet en werkt.
    Hoe nu administratief alles geregeld is,wist die meneer niet en ik had niet meer de moed om weer te bellen.

    De situatie was: ik had 5 kaarten waarvan een paar in de kast.
    Wel allen geregistreerd op mij naam.
    Na toevoeging van Film 1 werd deze gesynchroniseerd en op 3 van mijn kaarten gezet.
    Ik betaalde 2x plus pakket ( en nog) en had op de overige 3 het basis pakket.
    Na de Synchronisatie waarop dus 3 kaarten van hezelfde pakket werden verzien verdwenen er opeens 2.
    Met hulp van een Ziggo medewerker hier is geprobeerd de 5e kaart nieuw leven in te blazen hetgeen niet gelukt is.
    Toen zijn we door gegaan met de 4e kaart en die kregen we wel aan.

    Omdat ik toch zoiets had van,ja hallo die 4e en 5e kaart heeft Ziggo weg gemaakt en ook door aanmoediging van bovengenoemd persoon (Eduard08) vanochtend een ultieme poging gedaan via het 070 nummer om de kaart te weer in orde te krijgen en wat bleek:
    Kaart stond op mijn naam,maar was wegens administratieve redenen gewoon afgesloten.
    Terwijl het gratis basis pakket er dus op zou staan.
    Dus elke poging om de kaart aan te krijgen sneuvelde gewoon om het simpele feit dat de kaart opnieuw geprovisioneerd moest worden.
    Daarna had de kaart een paar uur nodig om alle keys te verzamelen en nu werken ze alle 5 weer.

    Hoe het dus administratief zit merk ik wel weer op de rekening.
    Ik had alle 5 kaarten op mijn naam voor de synchronerings actie.
    Maar de Ziggo meneer was heel duidelijk,je kan op een kaart elk gewenst abonnement zetten,als ie niet geactiveerd is,komt die opdracht niet aan.
    Men heeft wel steeds geprobeerd om de pakketten toe te voegen maar niemand heeft er aan gedacht om de kaart "aan" te zetten.
    Idem met kaart 4, die stond ook gewoon uit.

    Waarom de 2 kaarten zijn "uitgezet" na de synchronisatie van de 3 anderen weet niemand,maar als dit een "leer" case is,dan gaat dus e.e.a. fout of is fout gegaan,op het moment dat er 3 kaarten gesynct werden.
    Nu moet ik dus om de dag kaart wisselen om te voorkomen dat deze uit gaat en kan er niets aan de pakketten veranderd worden,anders was volgens de meneer de kans groot dat mijn 2 overige kaarten weer zouden verdwijnen...
    Met dank aan de Ziggo medewerkers (hier op het forum en bij Ziggo) die het uiteindelijk niet opgaven en toch alles wilden doen.
    :pompom:
    We zullen het inderdaad maar als een leerproces zien.. en afwachten tot de eerstvolgende rekening ;)
     
  8. Nou ik had bijna alles gehad tot het er weer afgehaald werd.

    Discovery Channel verloor steeds verbinding en na wat rond gezapt bleek ik dezelfde kanalen te hebben als op de andere decoder (met totaalpakket) en kanaal voor kanaal is alles weer verdwenen :schater:.

    Maar ze zijn iig bezig. ben oud multikabel gebied, Hoogwoud
     
  9. Hier (postcode 9405) nog geen uitbreiding van Digitaal Totaal naar m'n andere smartcard.
    Nog even wachten tot 1 mei of voorzichtig informeren bij de klantenservice...?
     
  10. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Wachten tot 31 mei. Daarna pas bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina