1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Oud multikabel klanten blijven het houden.
    Nieuwe klanten max 3
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Vreemd. Ziggo is Ziggo. Simpel. In de eerste aankondiging (folder) die we allemaal hebben ontvangen stond een max. van 5 kaarten.
    Dit heeft (als het bij oud Multikabel klanten wel kan) niet te maken dat het technisch niet kan.
     
  3. Ik ben oud casema klant en zoals gezegt zijn volgens de HD al mijn 5 kaarten administratief gelijk getrokken.....
     
  4. ik heb geen idee hoet het bij de andere providers was wist het alleen van MK gebied
     
  5. En hier dan een leuke.

    Het tv totaal pakket wordt 2x in rekening gebracht ( 4 kaarten actief)
    dus 19,90.
    Verder voor film 1 pakket gewoon 14,95 voor alle kaarten.
    Het hd pakket ook 1 keer.

    Dat men begint met het samenvoegen van de kaarten is duidelijk want ik heb op alle kaarten het zelfde.
    Alleen waarom betaal ik maar 1 keer Film pakket, maar 1 keer HD pakket,en 2x het tv totaal pakket ?

    Er zou dan toch ook maar 1 keer het totaal tv pakket op moeten staan,maar nee, dat wordt wel 2x berekend maar de rest niet.

    Dat de kaarten en pakketten worden samengetrokken was me duidelijk,maar wanneer wordt de betaling dan samengetrokken ?
     
  6. Dat klopt: 3 + 1 kaart.

     
  7. Dus aanvullende pakketten worden wel voor 4 kaarten maar 1 keer in rekening gebracht, en het totaal pakket voor maar maximaal 3 ??
    Ik had die 4e kaart al een tijdje...

    Situatie is dus, op 4 kaarten hetzelfde pakket en ik betaal dus:
    19,90 totaal pakket ( 2x dus)
    en voor de overige pakketten op 4 kaarten betaal ik maar 1 keer ?
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Dan moet dat bij zijn andere abonnementen toch ook 3+1 zijn?
    En niet alleen het totaalpakket.
     
  9. Dat bedoel ik dus..
     
  10. Moeilijk proces

    Ik lees hier verschillende reacties m.b.t. het gelijk trekken van de smartcards. Dit synchroniseren is een zwaar proces, waar veel telecom bedrijven moeite mee hebben. Voordat een order door het hele proces heen is kan enige dagen duren, om nog maar te zwijgen over voordat alle klanten door het proces heen zijn. De maximale capaciteit zal liggen zo rond de 3.000 klanten per dag. Ook als de smartcards daadwerkelijk gelijk getrokken zijn, kan het nog even duren voordat de andere stappen in het proces voltooid zijn. Dus zaken als Mijn Ziggo, factuur, e.d.

    Even geduld dus nog voor sommige mensen...

    In progress :rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina