1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja okay dat snap ik, maar via mijn ziggo zou je dat toch ook moeten zien?
     
  2. Ik heb net een 2e smartcard gekocht en geregistreerd bij ziggo, alleen waar kan ik nu die registratie terugzien? Op mijnziggo staat maar 1 smartcardnummer :)
     
  3. gewoon wachten zo lang je tv kunt kijken is er niets aan de hand. en als de keert er mee stopr dan moet je gewoon even bellen/mailen en is het meestal binnen een paar uur gefixt
     
  4. Het aanpassen van de zaken op "Mijn Ziggo" duurt waarschijnlijk even, zodat je nog wat geduld moet hebben.
     
  5. Als ik zo eens teruglees, is het bij mensen waar het nu werkt met meerdere smartcards ook via mijnziggo te zien dat ze gekoppeld zijn. Bij mij klopt mijnziggo nog niet en kan ook nog niet op alle 5 mijn kaarten kijken.

    Nog maxiamaal 5 weken wachten:sleep:
     
  6. mijn ziggo loopt erg achter.
    Bij mij staat er al 3 maanden niks in van kaarten.
    Ook me internet staat er niet in ;)
     
  7. Maar dat gaat volgens mij niet meteen dezelfde dag. Bij mij is de zaak op "Mijn Ziggo" ook nog niet aangepast, maar mijn 3 kaarten werken wel.

    Vijf kaarten? Gaat dit werken?
     
  8. ja bij oude MK abonees die al 5 kaarten hadden in ieder geval wel.
    Voorheen mocht je er maximaal 5 namelijk.
     
  9. Volgens de mevrouw van de HD zijn al mijn 5 kaarten administratief voorzien van alle pakketten die ik heb. Het is nu wachten tot ik aan de beurt ben volgens de batch procedure.....
     
  10. OK, ik wist niet dat je bij MK 5 kaarten mocht hebben (hopelijk weten ze dat bij Ziggo wel :wink:).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina