1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. "draadloos" toch?
     
  2. Heb inmiddels 2 weken geleden een extra smartcard besteld.
    Nog steeds niks binnen.

    Eerst keer klantenservice werd mij verteld dat ze er nog eentje zouden opsturen en dat mocht ik er twee krijgen er eentje moest weigeren.

    Gisteren nogmaals de klanteservice gebeld. Toen kreeg ik te horen dat het soms 10 tot 14 werkdag duurt voor zo'n kaartje er is en dat ik nog een paar dagen moest wachten.

    Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
     
  3. Ik dacht dat Ziggo helemaal geen losse smartcards verkocht?
     
  4. Extra decoder en smartcard zouden mijn 130 euro kosten.

    Losse kaart kostte 30 euro ofzo.

    Decoder kon ik goedkoop op de kop tikken daarom had ik geen kaart nodig.
     
  5. Buiten het feit dat volgens mij Ziggo géén smartcards (los) verkoopt is 30 euro voor een smartcard te duur, op Internet zijn voldoende goedkopere alternatieven te vinden. Maar misschien heb ik het mis....
     
  6. Ik heb vorige week een smartcard besteld bij srts.com voor € 20 inclusief verzendkosten. Ik had de smartcard de volgende dag al binnen.
     
  7. Je kunt natuurlijk ook even bij een willekeurige electronica shop binnen lopen. Daar verkopen ze losse smartcard's, meestal voor 29,95. Heb er net een bij Expert gekocht.
     
  8. Het gaat bij mij ook fout, op alle 4(!) mijn kaarten heb ik nu al mijn pakketten :pompom:
     
  9. Hoe zou je kunnen zien dat alles is omgezet?

    Via mijn Ziggo kan ik nu nog niets daarover zien of vinden.
     
  10. Via de aangesloten tv's misschien :rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina