1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 mei is natuurlijk een uiterste datum voor deze -waarschijnlijk best wel omvangrijke - klus, maar je hebt wel degelijk een punt.
     
  2. Het is gewoon een ingrijpende operatie, en dat neemt tijd in beslag.
    Tot dusverre gaat de operatie vlug en foutloos.
    En zou je compensatie willen hebben over, zoals je schrijft, dubbel betaalde kosten dan kun je dit altijd schriftelijk aangeven.:shock:

     
  3. Met dubbel betaalde kosten bedoel ik dat ik sinds 2007 al 2x de kosten betaal voor het totaal pakket op 2 smartcards. Voor die datum betaalde je voor de 2e smartcard 4 euro meen ik. Maar daar gaat het mij niet om, het gaat er mij meer om dat ze bij de trouwe abonnees (laat ik zeggen die al langer dan 1 jaar 2 smartcards hebben) de smartcards wel eens wat sneller mogen aanpassen i.p.v. iemand die net een maand een 2e smartcard heeft. Dat ze die de 2e smartcard direct opwaarderen vind ik prima maar doe dat dan ook bij de trouwe abonnees en laat die niet wachten tot misschien wel 1 mei.
     
  4. Ziggo levert aan over de 8 miljoen mensen producten. Het is al een klus om alle huishoudens met 2 of meerdere smartcards te synchroniseren.
    Zou Ziggo ook nog een zoekslag moeten maken naar "trouwe" klanten? En wat is dan de maatstaf voor het begrip trouwe klanten?
    Klant die 3 maanden een abonnement heeft, of 6 maanden, 1 jaar, 2 jaar en vul maar in.
    Stel, dat Ziggo dat zou doen. Zou dit niet een golf van protesten opleveren van klanten die roepen: ja maar en ik dan?
    Zou het nu niet beter zijn deze operatie zo snel als mogelijk af te ronden?
     
  5. maar hoe gaat men dan nu te werk Kingpin...begint men bij smartcard 000000001 en iedere dag zijn er 100000 aan de beurt bv of gaat het gewoon lukraak?
     
  6. Ok, dus om het even samen te vatten (dit topic is echt te groot aan het worden om alles bij te houden):

    - Ik heb nu smartcard A, waar ik alle pakketten op heb (behalve Film/Sport 1, Eredivisie Live en het HD-pakket).

    - Smartcard B heb ik vóór 1 maart 2009 besteld (waar ik momenteel voor een 2e keer de pakketkosten voor betaal), deze wordt dus tussen 1 en 31 mei aan smartcard A gekoppeld waardoor ik maar één keer voor al mijn smartcards/pakketten hoef te betalen¿

    - Als ik nu smartcard C bestel, dan wordt deze direct gekoppeld aan smartcard A en hoef ik daar niet voor een derde keer de pakketkosten voor te betalen¿

    Uiteraard betaal je dan wel de kosten voor de kaart zelf (€29,95) en de verzendkosten....
     
  7. En voor een deel komt dat door mensen die niet willen teruglezen en steeds dezelfde vragen stellen
     
  8. Eigenlijk niet relevant hoe het gebeurt, als het maar goed en snel gebeurt, toch?

     
  9. Inderdaad, en smartcard B wordt dan direct meegenomen.
     
  10. Re:

    Ik heb zelf nu een smartcard met het totaalpakket, Film1/Sport1 en het HD-pakket. Als je nu een tweede kaart aanschaft voor een andere tv (van mijn ouders, maar die overwegem nu digitaal vanwege de aankomende verwijdering van TV5) krijgt die 2e smartcard dan tevens de rechten van mijn smartkaart zonder dat je twee keer betaalt voor de genoemde pakketten? Dus je betaalt alleen 99,- voor de decoder en kaart en niets meer?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina