1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een nutteloze discussies weer!!!
     
  2. Om verder niet te offtpic te gaan, wat vind je dan van je eigen reactie? Je had net als mij ook gewoon niets kunnen zeggen... maar nee hoor, echt constructief die reactie van jou. Als het je irriteert, zeg dan niks [punt]
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Samenvoeging tot uiterlijk 31 mei

    Kreeg vanmiddag nog een reactie van de helpdesk van Ziggo.

    "Via de website heeft u een vraag gesteld over het samenvoegen van de abonnementen van uw smartcard's.

    De informatie die u eerder heeft ontvangen van ons, was gedeeltelijk juist.
    De samenvoeging van de smartcard's is op 11 maart 2009 gestart. Dit is een proces wat niet in één keer bij alle abonnee's uitgevoerd kan worden. Dit gebeurt in gedeeltes. Het hele proces wordt op 31 mei 2009 afgerond. Als u na 31 mei 2009 nog niet op beide smartcard's dezelfde zenders kunt ontvangen, laat dit ons dan even weten. "

    Hmm. Kan dus nog ff duren als ik/je pech heb(t).
     
  4. Hier (Veenendaal) heb ik op 12 maart abo genomen op film1 (telefonisch)
    Ik had al Totaalpakket en HD pakket
    Film1 was 2 uur na telefoontje actief.
    Volgende dag een brief van wijziging.
    Ik heb 3 smartcards, ik kijk net in "Mijn Ziggo" en zie dat nu op alle drie de kaarten alle pakketten actief zijn.
    Dat was voorheen niet zo op 1 kaart waren de extra pakketten te zien op mijn ziggo.
    Dit ter info.

     
  5. dus als ik het uit de laatste berichten begrijp hoef je eigenlijk zelf niks te veranderen dat doet ziggo voor je ? voor 29 Mei moet alles geregeld zijn zou fijn zijn zeg.

    wij hebben hier dus in huis 2e smartcardjes maar wel verdeeld op 2e bankrekeningnummers zou dit een probleem zijn ?


    wie info heeft welkom,
    Groetjes,

    Rouschop
     
  6. Nee, heb ik hier ook en onze 3 kaarten zijn al samengevoegd.
     
  7. Toch bellen naar de HD.
    wat betaal je dan naar de ene rekening en wat betaal je naar de andere?

     
  8. eentje de ziggo totaal pakket.
    en de andere kaart is gevuld met Eredivisie Live, HD pakket, Film 1 & Sport 1 en ook totaal pakket.


    zo zijn ze verdeeld.
    dus met andere woorden toch even contact zoeken met Ziggo ?
    Groetjes,
     
  9. Kingpin heeft gelijk. Je doet er verstandig aan de HD toch even te bellen. Je krijgt dan gelijk zekerheid dat je in de toekomst geen problemen krijgt.
     
  10. Ik snap eigenlijk niet waarom Ziggo niet nu al alle abonnementen aan de smartcards koppelt. Waarom moeten we nog tot 1 mei wachten ? Zeker voor degene die al lang een 2e (zoals ik) of zelfs een 3e smartcard hebben is dit best wel lullig. Ik heb Film1 al sinds februari 2006 maar hij is tot nu toe maar gekoppeld aan 1 smartcard. Als ik nu lees dat bij nieuwe abonnees dit wel al direct wordt gekoppeld voel ik me eigenlijk enigszins gediscrimineerd :schater:

    Nee zonder gekheid ze mogen van mij wel wat sneller de abonnementen koppelen dan 1 mei. Ik heb ook al het totaal pakket op twee smartcards sinds 2006. Dus daar heb ik Ziggo (voorheen @Home) al lang genoeg voor dubbel betaald. Ze mogen de oude trouwe abbonnees best wel eens tegenmoet komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina