1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het online systeem is in ieder geval nog de oude situatie, want zie in Mijn Ziggo onder Mijn producten:

    Digitale Televisie

    smartcard XXXXXXX (smartcard voor de Cisco box)
    Productnaam HDTV pakket
    Productnaam Digitaal Totaal pakket
    Productnaam Digitale Televisie
    Productnaam DTV Bundel Pakket

    Digitale Televisie

    smartcard xxxxxxx (2e smartcard voor gratis Humax die ik kreeg bij overgang Alles-in-1)
    Productnaam DTV Bundel Pakket
    Productnaam Digitale Televisie

    Ergo, apart voor de twee smartcards, de extra pakketten zitten niet op smartcard 2.

    Overigens, wat is eigenlijk het DTV Bundel pakket? De rest snap ik, maar deze.....
     
  2. Het DTV Bundel pakket is niets (belangrijks). Dit wordt toegevoegd om systeem technische redenen. Er wordt dus vanzelfsprekend ook niets voor betaald :wink:
     
  3. Geachte heer/mevrouw xxxxx,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1759 - Vraag - TV Digitaal - Algemene informatie: Abonnement".



    • Klanten met meerdere smartcards die voor 16 mei in het systeem stonden betalen geen dubbele kosten (ook als er bij een klant op zijn 2e card nu geen zenderpakketten staan kunnen deze ingevoerd worden zonder dat de klant hiervoor extra kosten betaald)
    • Klanten die bijvoorbeeld 1 smartcard hadden voor 16 mei en nu een 2e card kopen betalen dubbele content kosten (als de klant op card 1 film1/sport1 had, nu een card erbij koopt en daar ook film1/sport1 wil hebben betaalt de klant 2x € 22,95)
    • Klanten die op card 1 alleen Z1 hebben (het voormalige Standaard Digitale Pakket) en op card 2 een keuzepakket nemen betalen 1x € 15,90 en 1x € 3,95

    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.

    Met vriendelijke groet,

    ***)
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo B.V.

    mod : naam medewerker verwijderd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2008

  4. Dit is wat ik al eerder bedoelde met willekeurigheid. De een betaald het wel en de ander niet....

    De berichten zijn gelukkig positief dat Ziggo alles snel gaat veranderen zodat voor alle bestelde content maar 1x betaald hoeft te worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2008
  5. Dat e.e.a snel (en in gunstig zin) gaat veranderen heb ik van Ziggo anders nog niet gehoord.
     
  6. Ik wel.
    Bij monde van woordvoerder Gradus Vos: "Nog voor het einde van het jaar zal het mogelijk worden meerdere smartcards te gebruiken voor het zelfde bedrag. Er wordt nog naar een mogelijkheid gezocht om misbruik tegen te gaan."
     
  7. Da's heel simpel, certificates die in de box zitten laten syncen met certificates op de smartcard, misbruik, 99,9% uitgesloten.
    Hoeft Ziggo alleen maar in te voeren.
     
  8. Nou 99,9 procent.....

    Ik koop 10 ontvangers met 10 smartcards, laat die allemaal op mijn naam registreren en geef er 9 aan m'n familie en vrienden.....

    /RdP
     
  9. Geef even een terugkoppeling als het gelukt is.
     
  10. Dat gaat alleen maar als de kabelboxen een elektronisch opgeslagen uniek nummer zouden hebben, wat met de kaart gekoppeld kan worden.
    Kan IMHO alleen met de Cisco - Scientific Atlanta decoder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina