1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zojuist mijn oude @Home kaart, welk ongeveer 1,5 jaar op non actief heeft gestaan, weer actief laten maken door de helpdesk (afdeling "bestelling nieuwe producten"). Zal me benieuwen hoe snel binnen de 48 uur de kaart weer werkt.

    Het heeft even geduurd voor het kon, en voor sommigen helaas in een te gering aantal, maar het is dan wel eindelijk mogelijk.

    Update 19:54 Hij werkt weer, ik hoef de kaart niet meer om te steken :pompom:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2009
  2. Wat een humor hier te lezen:oyeah:. De één maakt zich nog drukker dan de ander of hij wel of niet het volledig pakket kan ontvangen op z´n 1e, 2e en 3e kaart.

    Dit lijkt mij echt een kwestie van afwachten en zien wat er gaat gebeuren.

    Als het officieel is gemaakt door Ziggo en het staat vermeld op hun site dan pas. Mocht het tegen die tijd bij niet werken ga ik aan de bel hangen.

    Tot nu toe, niets maar dan ook niets als inside information waar een HD medewerk(st)er van Ziggo niet op zit te wachten en hebben er trouwens ook de tijd niet voor.

    Wacht gewoon af.

    Echt humor hier van de bovenste plank :oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah:.
     
  3. Ik ben blij dat we je een beetje kunnen vermaken !
    Overigens is Kingpin gewoon een Ziggo medewerker,dus er wordt weinig gespeculeerd hoor,zijn inside informatie is gewoon informatie wat je had kunnen lezen als je dat even gewild had.
    Misschien tussen het lachen door niet opgemerkt ?:no:
     
  4. Bij mij was het zo dat de kaart die ik net weer aangemeld heb ook echt uitgeschakeld was door Ziggo. Ik kon er alleen nog mee naar Ned 1 en enkele andere niet gecodeerde zenders kijken.

    Het smartcard nummer was dus echt volledig uit de administratie gewist.
    Mijn "2de" kaart zou dus niet automatisch gelijk getrokken zijn geworden in de loop van de maand (aannemende dat die info echt klopt). Ik moest dus of een nieuwe kaart halen of er voor bellen. Ik heb voor dat laatste gekozen en gelukkig werkte dit.
    Ik maakte me er niet druk om maar vind het gewoon handig. Ik heb nl al meer dan 3 jaar elke dag de kaart omgestoken. Ik kreeg ivm problemen echter 1,5 jaar geleden een nieuwe decoder van Ziggo inclusief een nieuwe smartcard die ze graag wilde dat ik ging gebruiken ipv mijn oude. Vandaar dus dat ik die 2de overhield. Om op die oude het "gratis" abo te laten zetten met "slechts" € 10 ,- admin kosten per jaar had ook niet veel zin omdat ik toch zeer regelmatig juist de extra zenders, RTL Tele / Sat1 / Pro7 / Discovery Science /Travel & Living, kijk en opneem.

    Kortom, ik maakte me er niet druk om, maar interactie van mij uit was hoe dan ook nodig om het voor elkaar te krijgen. Nu had ik er zin en tijd voor om er achteraan te gaan dus ook echt gedaan.
     
  5. Doet FJRobert wel vaker... Als je na zoveel positieve berichten het nog steeds niet geloofd...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2009
  6. Net ook nog even voor de informatie naar de servicedesk gebeld.
    1: Het gaat automatisch
    2: Ik hoef mijn ontvanger niet te resetten
    3: Niet alle kaarten kunnen tegelijk gesynchroniseerd worden, dus het gaat niet voor iedereen tegelijk in.

    4: Plantje gaat gewoon braaf afwachten. :pompom:
     
  7. Het is bij mij in elk geval gebeurd dus ik hoef niets te gokken en me niet druk te maken of in rep en roer te raken of anderen te vermaken,hoewel ik dat graag doe,bij mij is het gefixt,heb op alle 3 de kaarten hetzelfde abbo en op alle 3 de kaarten ineens de film 1 kanalen dus ik kan met een gerust hart slapen. :giveup:
     
  8. Daarom, laat je niet gek maken. Jij hebt het in ieder geval :D
     
  9. Natuurlijk is het een positief bericht, maar kom op zeg, wacht gewoon af. Tracht de informatie eens te relativeren.

    Voorlopig is nog niets maar dan ook niets officieels bekend gemaakt door Ziggo.

    Trouwens twee leuke gezegdes over geloven:

    Geloof in GOD maar zet bij de kerk wel je fiets op slot.

    Veel beloven weinig geven, doet een gek in vreugde leven.


    M.i. gewoon afwachten die paar dagen of maanden kan er ook wel bij.

    :oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah:
     
  10. Inderdaad gewoon afwachten. Vanmorgen een brief gehad van Ziggo over dit onderwerp. Vanaf 1 mei geldt dat iedere afgenomen abonnement voor alle kaarten wordt, met een maximum van 3. In de maanden maart en april worden bij alle klanten met meerdere kaarten de afgenomen pakketen op alle kaarten gezet. Ik heb hier al gelezen dat het bij sommige al is gebeurd, hier is de 2e kaart nog alleen het 'gratis' pakket.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina