1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, de abonnementen blijven gewoon actief, maar wijzigingen (een pakket erbij of eraf) worden uitgevoerd op de hoofdkaart, die de rest van de kaarten weer synchroniseert, zodat op kaart 1,2 en 3 alles gelijk is. (mochten er 3 kaarten in een huishouding zijn)

     
  2. Rustig, Spartagek, niet zo opwinden. Ik loop wel vaker (te vaak volgens de mods :cool:) te leuren met m'n 'niet-gecertificeerde' oplossing dus doe ik dat niet meer en dat is de reden waarom ik zeg dat je dat zelf even moet gaan zoeken. Wie mokt hier dan? Ben gewoon een beetje kritisch en dat mag blijkbaar niet van je. Ik vind het prima dat je 2 kaarten extra kan krijgen hoor want die heb ik toch niet nodig. Mogen er van mij ook 0 extra zijn, boeit me niet want ik zal ze toch niet gebruiken.

    Gert.
     
  3.  
  4. ik zou zeggen, waag een telefoontje in deze daar aan
    is weer een héél ander onderwerp dan verdwenen of al dan niet vermelde kaarten op een facturatie

    kan is aanwezig dat met een paar dagen geen digi-totaal beelden meer te zien zijn.
    en niet geschoten is altijd mis, het is voor de HD ( juiste medewerkers ) een kleine moeite om de content om te zetten naar andere kaarten - dus dan staat dat totaal op de 1e ( en 2e ) ipv zwart beeld


    - ik mag achter een E19error aan - nu is mijn 3e kaart niet actief
    volgens mij heb ik het euvel van g-bruiker gekregen :>
     
  5. Wat ik nu zie is dat de volgorde van mijn 3 geregistreerde kaarten gewijzigd is onder "mijn Ziggo". Ik heb overigens niet gebeld om het e.e.a. te laten wijzigen, ik wacht het rustig af. Ziggo heeft dus dit overzicht zelf om een of andere reden aangepast.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2009
  6. Kinderslot?

     
  7.  
  8. ja 5 vond ik een mooi aantal 1 in woonkamer op de 3 slaapkamer allemaal 1tje en eventueel een 5de op de ruimte boven de garage
     

  9. Tja, ik heb 2 dagen geleden via de website het totaalpakket besteld. En ik heb het nummer ingevuld van de meest nieuwe "ziggo card" die beneden staat. De "hoofdcard is nog wel in gebruik in de jaren gelleden gekochte Nokia 119. Ooit wel eens een card geruild, maar die oude wou niet werken in de Humax.
    Komt het pakket nu op de oude @home card, de opgegeven ziggocard of krijg ik helemaal geen totaalpakket?
     
  10. Houdt enerzijds "Mijn Ziggo" in de gaten. daar worden de cards vermeld en anders bel je de HD op, kunnen aangeven welke kaarten in het systeem staan en welke abonnementen actief zijn en/of aangevraagd.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina