1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het lukt hier helaas nog niet zo op die kaartjes,de aangevraagde Film1 was op een verkeerde kaart gezet (had de huiskamer kaart moeten zijn,maar dat is niet de hoofdkaart) en het had op het eerste kaartje gezet moeten worden vanwege die uitbreiding,nu is het eerste kaartje de slaapkamer dus het is gewoon een kwestie van kaartje wisselen maar het blijkt nu dat de eerste kaart gezien wordt als de hoofdkaart en dat het systeem een extra abonnements toevoeging op een andere kaart nu weigert ( als dit niet zo is lieg ik in commissie ) het moet op de eerste kaart ingevoerd worden, dus de Film1 toevoeging op kaart2, de huiskamer die gisteren was ingevoerd is op magische wijze weeer verdwenen.
    De man ging hem nu op het eerste kaartje zetten,dat is de hoofdkaart,dat moet wel werken,dan komt het later op de andere kaarten er GRATIS bij en ik moet dan gewoon ff kaartje wisselen.
    Nu maar hopen dat voor het weekeind het nog beeld gaat opleveren.
    Hoewel uit de brief blijkt dat er een korting zou komen voor de 2 kaartjes die ik extra heb,is gewoon 3x 9,95 pluspakket en 3x HD pakket afgeschreven,dus dat zal wel terugwerkende kracht worden dan.

    Wat wel opvalt,zoals al eerder gemeld,is dat je nu klantnummer,postcode en dergelijke moet intoetsen voordat je geholpen wordt.
    Wat mede opvalt gezien mijn ervaringen in het verleden is,dat helaas dan wel die Film1 het nog niet doet,maar dat de wachttijd aanmerkelijk is verkort.
    Je krijgt echt snel een persoon aan de telefoon.
    En het lijkt alsof men een training heeft gehad want men is echt ontzettend beleefd.
    Dus ondanks dat het nog niet werkt toch een :applause: voor de klantenservice.
     
  2. Klopt. Extra abonnementen moeten op de hoofdkaart gezet worden. Deze synchroniseert de rest van de kaarten.
    De hoofdkaart is de eerst aangeschafte kaart.

     
  3.  
  4. Er wordt op het forum meegelezen.... dus wijzigingen op een abonnement laten zetten op de hoofdkaart. Dan komt de wijziging automatisch ook op de andere kaarten, na de synchronisatie.
     
  5. Je zag zelf geen noodzaak om de kaartjes te wisselen... dus haar fout??? :schater:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2009
  6. Binnen een half uur werkt de toevoeging van film1 aan de hoofdkaart op alle 3 de kaarten :applause:.

    Vraag me alleen af,als ik in de toekomst een 4e kaart wil registreren met alleen het gratis basis pakket,wat gebeurt er dan,kan dit gewoon niet meer ?
     
  7. Ik bedoel ik wist dat van die hoofdkaart niet.
    Toen de dame dus vroeg op welke kaart noemde ik de kaart in de huiskamer.
    Zij kon zien dat dit niet de hoofdkaart was en had dus moeten weten dan dat dit niet werkte.
    Ze had dus niet moeten vragen,op welke kaart wilt u het,maar ze had het moeten invoeren op de hoofdkaart.
    Met als in haar fout bedoel ik dus,de dame had niet moeten vragen op welke kaart het ingevoerd moest worden maar het gelijk op de hoofdkaart moeten invoeren en niet mij de keuze geven,want dan noem ik een verkeerd kaartnummer.
    Zij zag op haar scherm 3 kaarten,vroeg aan mij op welke wilt u het hebben.
    Ik heb toen kaartnummer 2 genoemd.
    Als zij op de hoogte was van de procedure had ze moeten zeggen,dat kan niet,het moet op de hoofdkaart.
    Zo bedoelde ik het met haar fout.
    Maar nu werkt het en wel op alle 3 de kaarten dus niet alleen een nieuwe kaart wordt gelijk gesynct maar blijkbaar toch ook een nieuw product.
     
  8. Dat kan wel, maar wordt een "los" account, in hetzelfde abb.nummer zonder extra kosten
    dus alleen de FTA ( basis) zenders daar op, niet de voordelen van de uitbreidingen.

    dat is mij dus verteld.
    Wel wordt er nu gekeken naar de 'kleine' groep gebruikers die tot voor kort al meer dan 3 kaarten op naam hadden staan.
    me dunkt dat dit de streefdatum 1 jan / feb zal zijn, en niet de "laatbloeiers" ( lees misgokkers ), die even snel nog een 2tal kaarten bijgeplaatst hadden

    of trap ik nu weer op iemand lange tenen hiermee ?
     
  9. Hmja, twijfelgevalletje :)
     
  10. Het had een kleine moeite geweest om dat aan te geven, klopt
    vandaar dat ik probeer om mijn gegevens zoveel mogelijk sluitend te hebben voor ik ga bellen.
    het lijstje ( wat dus bij jou niet compleet was ivm missende 3e kaart ) zal jou eerte / hoofdkaart toch wel opstaan

    Ik wist het ook niet, het verschil tussen hoofd en vervolg kaarten, dus moet toegeven dat dat in mijn geval ook zo zou zijn.
    Wat ik dan weer wel hoop, dat deze medewerker bij de HD er ook van geleerd heeft, en in het vervolg deze vraag/opmerking aangeeft.
    Zo train ik mijn staf ook, en laat ze leren van elkaars 'slip-ups'
    het is een korte vraag, en kan idd vervolgcalls onderdrukken
    en... de klant voelt zich er beter bij, dat er toch iemand oplet bij de wirwar van regelingen en nummertjes
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina