1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien wil Kingpin bevestigen dat het synchroniseren ook voor film1 gaat dan zijn we gelijk van het gespeculeer af ;)
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Waarom zou dat dan weer niet zijn toegestaan?
    Bij het oude Multikabel was dit ook al gewoon mogenlijk, zelf heb ik toen ook een (proef)periode Film1/Sport1 op 2 kaarten gehad. (2e kaart 50 cent)

    Ook nu heb ik nergens gelezen dat er voor Film1/Sport1 etc. een uitzondering gemaakt gaat worden.
     
  3. Ik heb niet gezegd dat het NIET kan, ik heb gezegd dat ik het betwijfel
    same difference !
     
  4. Ben blij voor je, nu de factuur nog :)

    En dat van die 9.95 is je telefonie, dat heb ik ook.
     
  5. En zo zal er altijd wat te 'zeuren' zijn, maar die personen kent men inmiddels wel op dit forum ;)

    Niets is zeker, maar om je daar nu al druk over te maken... zoals velen hier. Mensen moeten eens hobby's nemen of zo... let men ook wat minder op elkaar en maakt men ook wat minder zorgen om dingen die niet gaan gebeuren. Hoe ging het ook alweer... ja ik ben niet religieus, maar: 'Een mens lijdt het meest aan datgene dat hij vreest, doch nooit op komt dagen.' Ik bedoel maar, men kan overal over gaan 'zeuren' (ook wel de makkelijkste weg genoemd) maar steek die energie eens in het ontplooien van jezelf ipv altijd maar dat negatieve gezever.

    Oja, content op extra kaarten geldt ook voor Film1 ;), misschien vandaar de iets hogere prijs voor Film1 bij Ziggo in vergelijk met UPC (€9,95)
     
  6. Wordt er ook niet, zoals je op mijn contractswijziging kunt zien. 1x Film1 voor 3 smartcards.

    Nog zo 1 bij wie het glas altijd half-leeg blijkt te zijn. Maar goed, kan het je niet kwalijk nemen hoor. We wachten inderdaad de factuur af, maar zoals jij zelf al zei in eerste instantie: het staat zwart op wit en nu moeten we de factuur weer afwachten. Het is ook nooit goed. Blij dat ik toch iets positiever ben ;) Zal je wat energie kosten zeg, al die negatieve gedachten haha.

    Korting vanwege telefonie? Dan snap ik niet waarom er Digitaal Totaal pakket bij staat. Zal wel aan mij liggen hoor... onee, eerst de factuur afwachten :schater:
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    De facturen van Ziggo kennen we ondertussen.
    Op de vorige rekening stond ineens een extra bedrag voor Ziggo Z3. Dat terwijl wij niet eens bellen of internetten via Ziggo.
    Voordat dat terug gedraaid kon worden waren we weer een hele tijd met de klantenservice bezig.

    Dus nee. Zo erg vertrouw ik die rekeningen en beloftes niet van Ziggo.
     
  8. :schater: Sterkte...
     
  9. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Haha, Dank je. :?
     
  10. Ik zou graag weten bij wie de korting voor het digitaal totaal pakket a € 9,95 echt doorberekend wordt. Bij mij staat deze ook op het wijzigingsformulier, maar het bedrag zonder de korting wordt echt van mijn rekening afgeschreven. Is er iemand die daar iets aan kan doen? Brief naar de klantenservice heeft niets geholpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina