1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu is brabants wel te volgen, maar fries inderdaad ook hier niet :)

    maar alle omroepen hebben een regionale zender, maar rijnmond radio nog steeds niet, helaas.

    En het slikken van de voorwaarden
    tot op heden kan ik niet zeggen datik erop 'achteruit' ga.
    en jammergenoeg is er geen alternatief voorhanden hier ( op gelijkwaardige voorwaarden)
    digitenne is niet volledig te ontvangen, en internet is de keuze tussen ADSL alleen in de lage snelheden, tot max 8Mbit, aangezien ADSL2 hier niet leverbaar is
     
  2. En dat "zolang ze zich maar aan de uitspraken houden dat abbo's op meerdere kaarten zonder extra betalen toegelaten wordt" is nu het probleem. Het waren er 5, worden er 3 en volgend jaar misschien ook 3, of 2 of de regel wordt weer afgeschaft omdat "er zoveel fraude mee is en de maatregelen niet geholpen hebben"... Ben in ieder geval blij dat het jou zal 'jeuken' als vervolgens deze regel weer wordt afgeschaft.

    Gert.
     
  3. En om heel eerlijk te zijn, betwijfel ik dat de premium content ( Film / Sport / eredivisielive ) onder hetzeldfe regeltje gaat vallen
    aangezien canal+ dit ook niet toestaat bij zijn eigen abbonnees, dus waarom wel bij een externe firma

    < nog buiten beschouwing gelaten dat de 3e kaart zou verhuizen naar de bueren oid >
     
  4. Ik heb glas voor internet,momenteel 100 mbits synchroon dus dat mag ziggo niet voor me doen ;)
    Ik kreeg vandaag de brief ook,alleen ontbrak dus weer die derde smartcard die ook steeds weer uitgegooid wordt er op.
    Het genomen film1 abonnement is nog niet actief,maar goed daar staat 48 uur voor.
    Wacht gewoon nog wel ff af, 5 had mooier geweest aangezien er ook zoveel decoders in huis zijn.
    Dat wordt dus ook de overige 2 op naam van de buren registreren.
    Wel valt me op dat het bellen naar de helpdesk is veranderd,je moet nu eerst je klantnummer intoetsen voor je een keuze kan maken.
    Daarnaast moest telefoonnummer en geboortedatum genoemd worden ter controle,alsmede adres en postcode.
    Tot nu toe heb ik voor alle drie de kaarten moeten betalen hoewel ze die ene steeds kwijt zijn,en werd bizar genoeg dus ook de "zwevende" kaart er weer vanaf getrokken.
    We wachten nog ff af,ik heb zoiets van 1 april zal het allemaal wel geregeld zijn en zal de grootste drukte wel voorbij zijn.
    Alleen begrijp ik dat ik dus beter gisteren eerst dat Film1 abonnement had kunnen nemen en daarna pas mijn zwevende kaart had moeten aanmelden,dan zouden nu alle 3 de kaarten gelijk zijn.
    Maar goed,ik ben allang blij dat het nu allemaal kan.

    Wat ik me wel afvraag,wat nu als ik een vierde kaart aanmeld en daar alleen een basis pakket op wil,worden de 3 overige dan weer ook terug op basis gezet ?
    Gaan we maar niet proberen. :giveup:
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ik heb toch echt bericht gekregen dat al mijn pakketten op beide kaartjes geactiveerd worden. Dus ook Film1.

    Overigens staat Canal+ dit wel toe bij zijn eigen abonnees. Mijn vader heeft 2 schotelontvangers en kreeg van Canal+ een bericht dat hij tegen alleen jaarlijkse administratie kosten Film1 op beide kaartjes kon laten activeren.
     
  6. als ze vijf kaarten doen dan komen er zeker mensen die beweren dat ze 6 decoders hebben en zo gaan we lekker door met Ziggo zwart te maken. Positief blijven in deze zware tijden...
     
  7. Helemaal mee eens, ik vind 3 wat magertjes. Ik vind een bovengrens van 5 acceptabel. Ben er alleen niet mee eens dat ze eerst 5 zeggen en dan er 3 van maken... Persoonlijk maakt het mij geen r**t uit, kijk met 1 card op 3 dm's, dus geen persoonlijk gewin voor mij.

    Gert.
     
  8. CAtastrous - heb je voor mij een naam / merk :) ?
     
  9. Canal+ bestaat niet meer. De zenders Film1 en Sport1 (die wel voortkomen uit het vroegere Canal+, daarvoor Filmnet) zijn nu eigendom van ChelloMedia (en dat is weer van dezelfde eigenaar als UPC). Eredivisie Live is van de Eredivisie.

    Film1/sport1 hebben geen 'eigen' abonnees, de zenders worden alleen verkocht via andere operators, zoals kabel, iptv, satelliet

    Het satellietbedrijf Canal Digitaal is geen eigenaar van Film1/sport1, ze geven alleen de zenders in het pakket door.
     
  10. Zoek maar even op dit forum dan vindt je deze 'niet gecertificeerde' oplossing wel. Ik noem in ieder geval geen merk/type meer.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina