1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt, heb net contact met de HD gehad om een toevoeging te doen aan mijn abonnement, ik heb de vriendelijke medewerker gevraagt hoe het nu zat, deze wist mij te vertellen dat het kopieeren druk in gang is. Hij heeft gekeken hoe dit bij mijn was. Ook ik was reeds administratief overgezet.
    D.w.z. vanaf 11 maart moeten ook bij Digitale TV abonnementen op alle smartcards gelijk getrokken zijn. Dit kon ik controleren op de zenders 201..... Ik had nog geen beeld maar alwel de ondertitels......


    Ziet er naar uit dat men druk bezig is.... Gewoon even de tijd geven... Ook komt er nog een schrijven van aan de abonnees....
     
  2. Wat mij nu opvalt is dat ik geen melding krijg van dat ik zou moeten bellen om deze zender te mogen bekijken, maar dat de preview periode afgelopen is. Wie heeft dit ook en heeft dit ook met die omzetting te maken?
     
  3. En bij mij vielen alle kaarten weg en bleek mijn derde kaart opeens uit het systeem verdwenen te zijn.
    Welke dus ook was uitgezet.
    Hier lees je 3,daar hoor je 5,na 3 keer bellen doen nu alle 3 mijn kaarten het weer maar ik durf echt er niets meer aan te veranderen..
    Zie: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=16573
     
  4. Ik heb vandaag na een upgrade van mijn abonnement alle pakketen op alle smartcards..... Ze zijn dus inderdaad druk bezig...
    De upgrade was ook binnen 2 uur uitgevoerd, erg snel als je het mij vraagt.
     
  5. Sinds half december 2008 heb ik alles-in-1 en na de preview periode van 2 maanden ben ik over gegaan op het Digitaal Totaal Pakket. Ik heb twee smartcards met op beide het Digitaal Totaal Pakket, maar ik betaal maar voor één. Hier kan het dus al...
     
  6. wtf ik heb net op mijn 1ste kaart digitaal totaal pakket besteld zegt de medewerkster dat ik voor mijn 2de kaart weer 9,95 moet betalen!
    moet ik nu weer gaan bellen of gaat dit ook op 11 maart gratis over op mijn 2de kaart?????
     
  7. Ik zou op alle smartcards film1 willen hebben maar durf dat dus niet aan.
    Ze zijn steeds 1 kaart kwijt en ik zit al maanden te wachten op geld retour voor een HD decoder.
    En wat is het nu, 3 of 5 kaarten ?
     
  8. Uiteraard moeten er op termijn ook decoders in de badkamer en op het toilet beneden.:oyeah:
     
  9. ik ga bellen!
     
  10. @Bling.....

    waarom bel je wtf niet even
    moeten wij dat dan weten

    hoe heb je het gevraagd, wat heb je gevraagd
    waarmee ben je akkoord gegaan

    lijkt mij dat als je bezig bent, en er wordt gezegd dat je 2x moet betalen op dat moment protesteert ?
    zoniet, niet huilen, niet schelden en afwachten

    heb je gezegd niet 2x te willen betalen ?
    ja dan heb je pech
    nee, dan zal het meevallen

    2x gepost, en al zulke problemen hebben...


    succes..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina