1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En daar gaat het fout, ik zoek totaal geen zekerheid op dit forum of welk forum dan ook. Ziggo is de enige die die zekerheid over de smartcards kan geven, echter zijn ook daar de gesprekken iedere keer verschillend en ook op dit forum roept de 1: bij mij gaat het wel werken, de ander niet, dan weer een ander roept: smartcards bestaan niet etc. Zekerheid zoek ik hier niet, maar er over praten mag gewoon. En ik zeg alleen dat ik het allemaal afwacht totdat ik van Ziggo duidelijkheid heb gehad en dat kan alleen via brief of mail etc.
     
  2. Dat hadden we al gehad, middels een nieuwsbrief waarin werd aangegeven dat max. 5 smartcards met dezelfde abonnementen erop mogelijk werd in 2009 zonder extra kosten voor de aanvullende abonnementen:confused:
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ik had van de week al gemaild met de klantenservice van Ziggo wanneer het actief zou worden.

    Hieronder het antwoord:

    "Geachte heer ****,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over - TV Digitaal - Algemene informatie: Abonnement.

    Helaas heeft u verkeerde informatie van ons gekregen.
    De extra zenders op uw extra decoder(s) worden geactiveerd per 11 maart.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klantenservice
    Ziggo "
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2009
  4. Hang net ziggo op (telefonisch) en als ik nu mijn 3de kaartje activeer betaal ik gewoon 3 smartcards ipv 1 smartcard voor 3.

    En de persoon aan de telefoon wist wel te vertellen dat het snel ging gebeuren, maar vooralsnog is het NIET mogelijk.

    Ik wacht dus wederom netjes de berichten op dit forum af en ook mijn brievenbus, mijnziggo etc :)
     
  5. de manier waarop je het brengt doet veel,
    mij is niet gezegd dat het allemaal los betaald moet worden, en de medewerkster was op de hoogte van de omzetting. Zij vertelde dat het 48u ging duren, en ook tot max. 3 kaartjes
     
  6. Ja, ook bij mij was de persoon in kwestie op de hoogte van de omzetting. Echter bij mij was het nog niet mogelijk. Je hebt geluk denk ik :)
     
  7. Zal haar naam geweest zijn, Linda :)

    mijn (v)echtgenote heet ook zo
     
  8. Zie wel weer dat de interne communicatie in het bedrijf "Ziggo" nog wel beter kan.
     
  9. Ach, het is nog niet 'officieel' van start gegaan. Ik hoor dat dit aan alle abonnees bekend gemaakt zal worden via een (nieuws?)brief. Tegen die tijd zijn alle medewerkers ook op de hoogte. Wat je nu ziet gebeuren is dat het technisch al werkt, dat een deel van de helpdeskers het al weet en dat sommige klanten er ook al 'lucht' van gekregen hebben en dingen vragen die nog niet officieel gelanceerd zijn maar wel al technisch mogelijk zijn.

    Gewoon nog een paar dagen geduld en dan zullen we er wel meer van horen.
     
  10. Ik heb gisteren ook vernomen dat het 11 Maart zal zijn, maar ik wacht het rustig af, zit toch nog in de testfase van de ITV. Daarbij heb ik nog een kaart waar ik alles gratis op kan ontvangen. Zal niet lang meer duren denk ik. Anders zou ik wel blij zijn dat het 11 maart is dat ik mijn eigen tweede kaart kan gaan gebruiken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina