1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Was misschien handig geweest als je de bevestiging er hier bij aan geplakt had.
     
  2. Mondelijng bij Ziggo is niet echt betrouwbaar. Je hebt niks om op terug te vallen.

    Liever zwart op wit!
     
  3. Zoals ik al zei, ga lekker wachten... heb geen zin in een nutteloze discussie die ik toch niet redelijk vind vanwege stugheid en misplaatste trots aan de andere kant. Het ga je goed, suc6 met wachten. Like I said, it's not my loss... bye!
     
  4. /offtopic

    hé wat flauw,

    Ook niet met mij ?
    anders kom ik mijn dag ook niet door, duurt nog zo lang

    __________

    Maar ik heb het gisteren aangevraagd, en er is nog niets veranderd
    men zei 48u dus zal vanavond wel in orde zijn.
    en zo belangrijk is dat ook weer niet, ik heb alleen gevraagd of de content op alle kaarten hetzelfde werd als de eerste, en ze zei van wel.
     
  5. :schater:

    Hier een uur na het bellen alles werkend met toezegging en ja, ik heb ook niet altijd evenveel vertrouwen in de HD van Ziggo, maar iets zegt me dat dat gesprek correct was. Maar ja, ik hoef toch niet te bewijzen dat het wel zo is ;)
     
  6. Ik wacht het allemaal lekker af inderdaad. Dit is geen nutteloze discussie, deze discussie is er vanwege de slechte communicatie omtrend dit alles.

    Van mijn kant is er geen stugheid en zeker geen misplaatste trots. Maar goed, wat wil je dat ik doe? Blijven bellen totdat er iemand tegen mij zegt: ik ga het voor u nu in orde maken? En dan wil ik het liefst dit zwart op wit zien, want mondelinge toezeggingen zijn leuk, en als alle 3 kaarten ook daadwerkelijk gelijk zijn geloof ik ook, maar het gaat om de factuur. Ze kunnen je van alles beloven aan de telefoon.

    Maar ik vind wel dat je triest reageert, alsof het mijn schuld is dat ik mijn kaarten niet gelijk krijg zelfs niet als ik ziggo bel. Ik geef alleen mijn ervaringen door, wat moet ik nu doen als jij mij zou zijn?

    Zoals ik ook al zei: ik geloof je helemaal als jij ziggo gelooft dat ze het in orde maken.
     
  7. Prachtig, toch twijfel ik aan de toezegging... ik heb 5 mensen gesproken en de afgelopen periode, 3 zeggen dat het in orde komt, 2 zeggen dat het niet in orde komt... ik wil het zwart op zit zoals ik al zei. Pas dan als de factuur dan ook in orde is, dan geloof ik Ziggo.
     
  8. Hoe duidelijk wil je het hebben,
    Er is gezegd in maart is de omzetting van alle abo's naar hetzeldfe
    kwam uit dat het 3 kaarten is geworden, helaas geen 5

    doe je niets, zal het in de loop van maart gedaan worden
    heb je een kaart om te activeren, doen ze alledrie tegelijk voor je

    ( zucht ? )
     
  9. Je kan zuchten wat je wilt, ik heb roodgemaakt wat me tegenvalt, het zeggen. Er is geen officiele berichtgeving. Dus misschien dat dat nog komt.
    Nuja, 3 of 5 kaarten maakt mij niet zoveel uit.
     
  10. Wat ik niet begrijp uit dit verhaal is dat je bevestiging zoekt op een forum.
    niemand zal aan kunnen tonen dat zij werkelijk een werknemer, of voorlichter zijn van een bedrijf

    als je die zekerheid hebben wilt, moet je je vervoegen op de site's van het bedrijf
    er zal NOOIT bevestiging worden gegeven op een forum, en zeker niet op een ' gebruikersvereniging'
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina