1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. smardcart

    ik vind het geen gerucht
    toen ik mijn pakket ging wijzigen vertelde iemand van de helpdesk dat dit in maart in werking zou gaan
    dus niet echt een gerucht
     
  2. Dank u spartagek! ;)

    Op zich vind ik fora een ideale manier om aan informatie te komen. Ook is het erg prettig om ervaringen te delen. Bijvoorbeeld feedback van Ziggo hier te posten (zoals ik een hele tijd geleden hier ook al gedaan heb.)

    Ik vind dat er hier nogal snel conclusies getrokken worden die alleen in het eigen vaarwater liggen. En als Ziggo niet voldoet aan de zelf bepaalde verwachtingen wordt er al ERG snel met het vingertje naar Ziggo gewezen. Dit zal wellicht komen door ervaringen uit het verleden.

    Toch blijf ik het te kort door de bocht vinden om op 2 maart al alles bij elkaar te klagen als niet automatisch alle smartcards voorzien zijn van alle zenders.
     
  3. het is ook geen gerucht, alleen is door ziggo nooit de exacte datum vermeld
    vanaf maart staat op de pagina
    dat een helpdesk/verkoop medewerker wil 'scoren' in de verkoop, wil niet zeggen dat hij de juiste informatie verstrekt
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Hallo Spartagek.

    Hoe zou ik dan aan de datum 1 maart komen?

    Volgens mij staat er in mijn post heel duidelijk het antwoord vanaf 1 maart. Die e-mail komt van Ziggo af.

    Dat 1 maart niet nagekomen wordt geeft volgens mij gewoon weer aan hoe Ziggo momenteel met zijn klanten omgaat.

    Overigens had ik ook geen 1 maart maar maandag 2 maart verwacht.
     
  5. 1 maart is een genoemde datum, door een verkoopmedewerker
    maar waarom staat het niet op de ' originele' pagina's dan ?

    De zondag had btw wel gegaan, aangezien dit een handeling zou kunnen zijn die automatisch gedaan wordt
    zeker op een rustige dag voor de systemen, vele aanpassingen die wil je niet vertragend hebben op de maandagochtend.
     
  6. televisie veelgestelde vragen

    Onderstaande haal ik uit veelgestelde vragen, daarnaast is het hier in dit draadje al eerder bekend gemaakt dat vanwege technische problemen het samenvoegen van de smartcards is uitgesteld.

    Ik wil meer digitale ontvangers in mijn huis plaatsen, kan dat?

    Ja, dat is geen enkel probleem. Je kunt op elke televisie met een SCART-aansluiting een digitale ontvanger plaatsen.
    Voor de ontvangst van digitale televisie van Ziggo heb je wel ook het Startpakket Digitale Televisie van Ziggo nodig.

    Let op: Je moet er rekening mee houden dat het bij Ziggo nog niet mogelijk is om meerdere smartcards te koppelen. D.w.z. dat wanneer je op twee smartcards Film1 wilt hebben, je daar ook twee keer voor moet betalen.
    Ziggo werkt hard aan een oplossing voor dit probleem.



    Nog even geduld dus :)
     
  7. smardcarts

    dat een verkoper wil scoren is zijn zaak maar vind het wel een slechte zaak als iedereen dan maar wat doet daar
    en dat daar ook geen controle op is
    ik ga ervan uit dat hij mij de juiste informatie geeft
    en dat is ook alles wat ik wil en meer vraag ik ook niet
     
  8. Zo'n verkoopafdeling werkt hetzelfde als dit forum
    men heeft een basis script, en moet zich daaraan houden
    maar als er een tussendoor 'iets' tegen een klant zegt, wordt het al snel overgenomen door meerdere
    en idd. als een teamleider hierop niet ingrijpt, wordt een kleine onwaarheid al snel als feit behandeld
    niet goed, maar zeker niet onmogelijk

    en als mensen naar aanleiding van dit forum ook nog eens gaan "bevestigen" aan die helpdesk dat het idd 1 maart is, dan gaat het snel fout

    jammer maar realiteit, ik ben dagelijks met telefoon en klanten bezig om het te herkennen, alleen is mijn team wel consequent, als er een onduidelijkheid is, krijg ik binnen 3 minuten mail hierover
     
  9. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Van wanneer is deze mededeling?

    Dit was inderdaad eerst niet mogelijk bij Ziggo. Volgens Ziggo was men bezig om dit in te gaan voeren. Nu zou het volgens hun wel technisch mogelijk zijn.

    In een folder die we eerder dit jaar ontvingen werd al aangehaald dat het koppelen van de abonnementen mogelijk zou worden in het eerste kwartaal van 2009.

    Misschien is de datum van 1 maart inderdaad een foutief antwoord geweest van de helpdesk. Ze hadden mogelijk beter een slag om de arm kunnen houden door niet specifiek een datum te noemen maar gewoon in de loop van maart b.v.
     
  10. eerste kwartaal - kwartaal is 3 maanden .... ( dus redelijkerwijs valt maart nog binnen deze periode

    en volgens de algemene voorwaarden kan het nog steeds niet.
    voorwaarden zijn niet aangepast, dus dat is de gangbare regel ( waar je ook actie op kan ondernemen )
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina