1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben ik ook bang voor. Hier nog geen extra zenders op de 2e kaart...
     
  2. Ben je gisteravond tot na 0.00 uur opgebleven om dat uit te proberen ?
    Ook Ziggo medewerkers hebben het weekend vrij :rolleyes:
     
  3. Ik hoop echt dat het van de week wordt ingevoerd. Dan ben ik van het vervelende kaartje wisselen af
     
  4. Het zogenaamde copy content, - gebruik maken van meerdere smartcards, waarop het zelfde abonnement staat - zal op een nader te bepalen tijdstip worden uitgevoerd.
    Dit in verband technische problemen.
    Zodra de nieuwe datum bekend is, wordt dit gecommuniceerd.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2009
  5. Iedereen gaat er hier volgens mij van uit, dat dat automatisch gebeurt. Mij staat echter bij, dat je het vanaf 1 maart kunt aanvragen.

    Dit stond in de mail die ik van ze kreeg:"Het is correct dat Ziggo vanaf maart smartcards gaat leveren en u kunt gratis Totaal Pakket op u tweede smartcard krijgen. U kunt dat via onze website vanaf maart aan ons doorgeven of telefonisch."
     
  6. Vanaf maart - niet persé 1 maart

    ik heb in geen enkel bericht van ziggo gelezen dat het 1 maart zou zijn
    ( ondanks dat er mensen zijn geweest die dat hier gepost hebben )
     
  7. Inderdaad...ook dat nog eens.

    Het verbaast mij vooral dat men hier aanneemt dat alles automatisch gaat. Vanuit Ziggo geeft men aan, dat het vanaf maart aan te vragen is. (En of dat nou 1 maart is of 2 maart zal me worst wezen.) Vervolgens gaat iedereen op 1 maart heel verwachtingsvol naar zijn tv zitten kijken om te zien of er al wat gebeurd is!
     
  8. Klopt, en ls het dan niet automagisch in één keer goed gegaan is
    ( zondagochtend ... )

    hangt men in de telefoon om , jawel, wéér te klagen bij iemand die het toch niet kan veranderen

    met als gevolg ?
    overbelasting helpdesk ( welke voor hulp is, niet voor informatievoorziening abonnementen )
    klachten over wachttijd, welke dus veroorzaakt worden door mensen die dan weer gaan klagen over de wachttijden
    raar cirkeltje...
     
  9. smardcart

    volgens mij hebben deze mensen ook toch het recht om te bellen als er weer is een keer wat beloofd is en weer komt het niet uit
    volgens mij betalen ze er ook voor
    ziggo roept van alles maar er gebeurd niet echt veel
    en de helpdesk zou dan toch ook op de hoogte moeten zijn van wanneer het wel of niet gaat gebeuren
    of informeert ziggo ook al zijn medewerkers niet
    als er uitstel is prima maar zeg dan wel wanneer het dan wel gaat gebeuren
    dan zijn de mensen veel meer tevreden
    maar ook ik hoop dat het snel van kracht word is wel een uitkomst
     
  10. ziggo 'roept' - vanaf maart - wordt uitgelegd door sommige als 1 maart
    men betaald voor een smartcard - kijk in de voorwaarden - tot deze zijn aangepast, zijn de oude geldig ( 1 kaart = 1 abbo )

    helpdesk wordt uitgebreid met externe firma's als er topdrukte is
    zodoende heeft niet iedereen (de juiste )info
    en juist geruchten brengt drukte op diezelfde helpdesk, welke het dus dan niet aankan - en de uitvloeiende krachten - lees maar stukje terug

    mensen die hebben gegokt op een uitbreiding, hebben gemist - shit happens - life sucks - get on with it
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina