1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was toch liever wakker geworden met een bericht dat net zo positief was als de enorme snelheidsverhogingen van een paar weken geleden.

    Dit is natuurlijk weer ontzettend jammer. Maar ach, we wachten wel weer ;)
     
  2. Leuk.. en degenen die net als ik dus alvast 3 van die kaarten hebben genomen met het vooruitzicht 2 maanden gratis en dan moet het lukken kunnen dus nu 3x per maand betalen,dit uitstel kost me dus voor 2 extra kaarten 19,90 per maand extra, bij 2 maanden uitstel betaal ik al bijna 40 euro meer,het weer uitzetten en over 2 maanden weer aanzetten lukt ook niet,wat een stelletje zakkenrollers !! :no:
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Niets moeilijk aan lijkt mij ook. :roll:
    Hier heb ik ook gewoon 2 kaarten (uit de Multikabel tijd) in gebruik met hierop hetzelfde pakket zonder extra kosten.

    Waarschijnlijk is het wat langer incasseren van de extra abbo inkomsten toch te aantrekkelijk voor Ziggo?
     
  4. Kan me niet herinerren dat Ziggo eens een keer iets eerder dan beloofd implementeerd. Ik betaal aan meer dan een jaar voor 3 plus abbo's, daar komen nu nog een paar maanden bij. Er staat niet eens bij wanneer het nu dan wel wordt.

    Ik doe mee met de interactieve TV test (alhoewel interactieve TV nog helemaal niet werkt, dit is ook al later dan beloofd), waarschijnlijk schenken ze me de Cisco ontvanger ter compensatie van de kosten die ik nu moet betalen omdat ze te laat zijn met implementeren:lol:
     
  5. Tja, ik denk dat het meer een (technisch) administratief probleem is om te zorgen dat DTV producten migreren naar klanten i.p.v. kaarten en dat de CA systemen dan moeten lezen uit een gekoppeld klantenbestand i.p.v. kaartbestand.

    Ik zie langzaam wel een trend ontstaan. Een enthousiaste groep mensen gaan voortvarend te werk zonder zich te realiseren dat je met een gigantische gegevensbank te maken hebt met de nodige inconsistentie in de gegevens. Dit hebben we gezien bij de introductie, bij de migratie van @Home klanten en nu met DTV.
     
  6. Snap ik, maar werken met dummy abo' extra pakketten voor 2e t/m 5e smartcard met prijs 0 lijkt me toch een redelijke work-around daarvoor.

    En pakketten met een prijs van 0 hebben ze nu ook al: het basispakket staat gewoon met een productcode in het systeem voor bedrag 0.

    Zie nu in mijn product overzicht staan:

    Code:
    Smartcard 1:
    Digitaal Totaal pakket (9,95 per maand)
    HDTV pakket (3,95 per maand)
    Digitale Televisie (gratis)
    DTV Bundel Pakket (gratis)
    
    Smartcard 2:
    Digitale Televisie (gratis)
    DTV Bundel Pakket (gratis)
    Moet voor smartcard 2 toch vrij makkelijk zonder al te veel technische aanpassingen te muteren zijn naar:
    Code:
    Smartcard 2:
    Digitaal Totaal pakket voor additionele smartcards (gratis)
    HDTV pakket  voor additionele smartcards (gratis)
    Digitale Televisie (gratis)
    DTV Bundel Pakket (gratis)
    Dat mag technisch geen enkel probleem zijn, probleem zal meer zijn dat ze waarschijnlijk geen personeels capaciteit hebben om dit uit te voeren.
    Geen technisch probleem dus, eerder een capaciteitsprobleem.
     
  7. Zou ook zeer goed kunnen, de term "technische problemen" wordt altijd als excuus gebruikt zodat er weinig meer aan af te leiden is. Laat ik wel gezegd hebben dat ik liever heb dat Ziggo het in één keer goed doet (en dan maar wat later) dan dat er dezelfde problemen ontstaan als bij de migratie van @Home telefonie.
     
  8. Met je eens,alleen worden de klanten nu weer met ongewenste bijdrages opgescheept,ik kan die 2 tientjes per maand extra nergens declareren.
     
  9. Lijkt mij toch echt wel je eigen schuld :D

    Van een dergelijk groot bedrijf als Ziggo kan je er niet van op aan dat het ook echt 1 maart wordt, dus om dan gelijk een paar smart cards aan te schaffen met 2 maanden het extra pakket is gewoon gokken. En nu heb jij dus verkeerd gegokt en mag je gaan betalen ;)
     
  10. Dat denk ik niet,dat verkeerd gegokt,ook hier op het forum,door o.a. Kingping is herhaaldelijk de datum 1 maart toegezegd.
    (terwijl de helpdesk vrolijk per 1 januari verkondigd)
    Ik heb dit in het bewuste topic diverse maar dan ook diverse malen gevraagd en pas toen de extra kaarten aangeschaft.
    Ziggo wordt steeds onbetrouwbaarder zo.
    Zal zo eens mailen met Kassa, die vinden dit wel leuk en de woordvoerder van Ziggo ook blijkbaar,die gaat dus het liefst vaak publiekelijk door het stof of doet er van alles aan om weer op tv te mogen :censored:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina