1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen idee of je voor Ziggo werkt,maar zit in de aanschafprijs van kaart 2 niet een deel van een gratis iets ?
    Dus stel dat er op de 2e kaart opeens als je hem als 1e kaart zou kopen,een aanbieding zit van,ik noem maar iets idioots: bij aanschaf van deze kaart tijdelijk 3 maanden gratis film en sport 1,dat zou dus wel gelden als je hem als 1e kaart koopt,maar niet als je hem als 2e kaart koopt,dan zou er dus op de kaart/verpakking moeten staan: aanbieding niet geldig als u deze kaart als 2e of 3e kaart koopt ?
     
  2. 2 maanden gratis is ook als bonus voor het Digitaal Totaal pakket, mits je dat abonnement natuurlijk neemt. Ik zie neit in waarom men dan voor iedere kaart hetzelfde zou moeten doen. Ik vind het al heel wat dat we straks op onze 3 kaarten alles kunnen zien voor 1 bedrag. 3e decoder is al gekocht hehe. En nee, ik werk niet voor Ziggo...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2009
  3. Het is geen kwestie van ontevreden zijn hoor,gewoon een kwestie van willen weten hoe men handelt in welk geval.
    Ik heb al 3 decoders ( eigenlijk 4) en zelfs 5 smartcards (waarvan 3 dus geactiveerd) maar ik vrees dat het tot problemen gaat leiden als ik nog een smartcard die ik al heb opnieuw ga proberen te activeren,ik ben een beetje bang dat dit niet goed gaat.
    Ik heb 2 samsung HD decoders en een humax in gebruik en nog een oude panasonic op zolder,de laatste zou ik eigenlijk aan mijn zoon willen geven (gewoon ook hier in huis) maar ik durf dus zoals gezegd die kaart niet te laten activeren.

    Zoals ik het zelf beleef vind ik het geld dat ze vragen voor alleen een card in het startpakket ver boven de echte kosten en zag de aanbieding die er bij zat als een soort bonus voor die hoge aanschafprijs.
     
  4. Waar ben je dan precies bang voor dat er fout zal gaan?
     
  5. Ik snap het wel een beetje, straks misschien abonnementen weg... maar het leuke is, ze hoeven in principe alleen maar de kaartnummers te hebben. Je meld de hoofdkaart en die abonnementen zetten ze maar op de andere nummers. Lijkt mij althans, maar ja, met zoveel gebruikers (en smartcards) kan het wel even duren hehe.
     
  6. De kaarten die ik hier heb zijn kaarten van de vorige eigenaren van de Panasonic en de Humax.
    Die werken niet meer.
    Ik ben bang dat als ze opnieuw geactiveerd worden bv de vorige eigenaar de rekening krijgt ( hoewel die helemaal geen Ziggo meer heeft) of dat ze de kaarten niet goed koppelen waardoor er bv ipv zometeen 1 toch 2 abonnementen blijven.
    Het probleem is gewoon dat je zo vaak hoort dat dingen fout gaan,dat je er automatisch al vanuit gaat dat het bij mij ook fout gaat.
    Bij de vorige kaarten die ik dus gewoon met pakket en decoder heb gekocht heb ik er hele brieven bij gedaan met wat de hoofdkaart is,welk abonnement daar op staat,dat ik op de andere kaarten hetzelfde abonnement wil (of abonnementen nl pluspakket en HD pakket).
    Ik heb dus zelfs op de kaart voor de SD humax een HD pakket genomen uit angst dat het mis zou gaan en ze bv van de 2 andere kaarten ook het HD abonnement zouden de-activeren.
    Ik heb dus bewust een HD abonnement genomen op een kaart waarvan ik weet dat die nooit in een HD decoder gaat, puur uit angst dat 3 pluspakketten en 2 HD pakketten met op de 3e kaart geen HD abbo mis zou gaan.
    Met een 4e kaart die het helemaal niet doet vrees ik dat mijn geluk op is.
    Jammer eigenlijk want hieruit blijkt wel dat ik puur door de belevenissen van anderen,bang ben voor mijn eigen situatie.
     
  7. Gewoon dan even wachten tot in maart de boel gelijk getrokken wordt en daarna gewoon die andere kaarten aanmelden via de helpdesk per telefoon. Dan kun je gelijk checken of ze op iemand anders naam staan en ze dan op je naam laten zetten. Scheelt weer 26 euro (dacht ik) voor een startpakket. Dan heb je op alle kaarten hetzelfde abbo voor 1 bedrag.
     
  8. Dat lijkt me inderdaad het beste,maar even niet de goden verzoeken :giveup:
     
  9. Wat ik me wel afvraag is wat daar nu technisch zo moeilijk aan is.

    Meerdere smartcards per abo kan nu al (heb er nml zelf nu al 2), alleen heb je dan betaling van extra pakketten per smartcard.

    Systeem kan dus meerdere smartcards per abo registreren.

    Crëeer dan een abonnements code voor alle extra pakketten voor 2e en verdere smartcard met prijs 0 en je bent er lijkt me.

    Of denk ik nu te simpel? Het blijft natuurlijk Ziggo :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina