1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Pff kan het ook korter? je kan ook iets kort van stof zijn.
     
  2. Ik trek me weer terug,dit zijn off topic reacties en van de officials horen we toch niets.
     
  3. Als je hier langer zit en nog niet weet van deze 3 dat ze bij Ziggo werken, dan heb je of echt niet goed opgelet, of stom toevallig natuurlijk alleen andere discussies gelezen. :giveup:

    Daarnaast was mijn woordkeus in de eerste post vrij duidelijk, ik sprak daar immers over interne communicatie.....

    Afijn wie het niet geloven wilt moet het zelf weten, kan ik weinig aan veranderen.
    Ik zou zeggen ga nog eens bellen en vraag of men intranet eens wilt raadplegen als je weer een verkeerd antwoord krijgt, misschien dat jullie dan wel overtuigd raken?

    tja die discussie is zoals hieronder wordt gezegd al geweest.....................:sleep:
     
  4. Ik schreef al eerder:
    verwacht niet van ons dat wij een reactie geven van "het had anders of eerder gecommuniceerd moeten worden"

    En over de herkenbaarheid van Ziggo medewerkers zijn al diverse discussies geweest. (al eens achter mijn gegevens gekeken?)

     
  5. Net zo herkenbaar als de reputatie "eigenwijs en leest het forum niet goed" toevoeging bij mij terwijl je de enige ingelogde gebruiker bent.
    Ik lees het forum prima,alleen wil je zelf niet lezen wat gebruikers zeggen, ik heb uiteraard jouw reputatie ook een dienst bewezen.
     
  6. Even een kleine toevoeging, reden waarom ik het in eerste instantie hier neer zette (de correcte datum) is dat ik zag dat de datum niet correct werd gecommuniceerd. Ook ik vind dat op zo'n moment zeer vervelend om te lezen en wil dat dan rechtzetten.
     
  7. Komt me bekend voor ;)

    Helaas geen reactie mogen ontvangen van betreffende op het verzoek dit ietwat te verduidelijken :censored:
     
  8. Chapeau! Alleen moet dit bij de 'bron' aangepakt worden. Ik mag aannemen dat iedere medewerker van de HD een eigen inlog heeft? Kan toch ook via die weg als message bij inlog vermeld worden? weet eenieder waar die aan toe is.
     
  9. Nou, daar zal ik dan wel bij horen. Moet ik echt een lijstje gaan bijhouden wie er bij Ziggo zegt te werken?

    Je moet alleen bedenken dat op een forum het verloop nogal groot is. Alleen al sinds 1-11-2008 (een goede maand dus) zijn er 2287 geregistreerde gebruikers bijgekomen. Mensen gaan op zoek als ze een probleem hebben, of iets willen weten. Komen dan hier, registreren en stellen 1 of 2 vragen en zijn vaak weer weg. Je kan moeilijk verwachten dat ze bij elk antwoord eerst de hele geschiedenis van de persoon die antwoord geeft nagaan. Zeker als er binnen het forum wel herkenbare Ziggo-medewerkers zijn, ga je er van uit dat mensen die niet dat vlaggetje hebben ook niet bij Ziggo werken.

    Ja, deze discussie is eerder gevoerd, maar blijkbaar is de gekozen oplossing ook voor jullie niet echt bevredigend. Ik kan er prima mee leven als jullie hier incognito rond willen hangen. Maar je kan niet incognito zijn alleen als het jezelf uitkomt. Dus reageer niet verbaasd of verontwaardigd als mensen je niet direct geloven, terwijl ze de helpdesk wel geloven.
     
  10. Waarom? Rooksignalen dan maar?

    Dit is een forum en zolang je de regels niet overtreedt is er niets aan de hand. Als het je te lang is, lees je het maar niet.

    Dag!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina