1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. u lijkt wat selectief te lezen of op zijn minst het deel waarop meerdere mensen roepen,inclusief ikzelf,dat de helpdesk,eerste aanspreekpunt van Ziggo naar de klanten toe, per 1 januari roept.
    De informatie gaat niet op tijd naar de klant toe,de informatie wordt nu al,onjuist door de klantenservice verstrekt.
    Dus ja ik verwacht terecht van Ziggo dat zij anders moet communiceren naar de klant toe aangezien de mededelingen van de mensen van Ziggo hier op dit forum op persoonlijke titel gedaan worden en niet het standpunt van Ziggo vertegenwoordigen hetgeen de klantenservice wel doet.
     
  2. Ik heb zelfs nog niet eens een folder gehad, over slechte communicatie gesproken. Het is dat ik op dit forum zit en dat er toevallig iemand de folder online heeft gezet anders wist ik van niks.

    Nog maar niet te spreken over afspraken nakomen. Ik heb 2 maanden geleden eindelijk een antwoord gehad op mijn vraag waarom mijn buurman wel een aanbieding krijgt om gratis een decoder aan te vragen en ik niet. Ik kreeg toen het antwoord dat dit een foutje was en dat ik ook dezelfde aanbieding zou krijgen, maar je raadt het al. Nooit iets ontvangen.

    Maar goed een beetje off topic, maar het geeft wel aan hoe selectief men communiceerd naar hun klanten en hoe ze met afspraken omgaan.

    /RdP
     
  3. Leuk, maar nuttig in deze discussie...? Nee. Want de verwarring wordt door de eigen HD van Ziggo in het leven geroepen.

    Consumentengedrag? Snap je het nou niet òf wil je het niet snappen?

    Het feit blijft staan dat 1 januari 2009 door de eigen HD medewerkers van Ziggo wordt verkondigd.

    Niets meer, niets minder.

    En nu kan de consument wel weer dingen worden verwittigd, maar dat doet er nu niet toe!
     
  4. Je slaat de spijker op z'n kop. Daar wordt niet op gereageerd. Ja, met opmerkingen al folders en informatie die op tijd wordt gestuurd. Zoals ik al zei: het feit blijft bestaan dat de eigen HD andere dingen zegt. Muiterij bij Ziggo hehe.
     
  5. Het hele deel van marktwerking en consumentengedrag en luisteren naar de klant in de winkel en zo heb ik maar over geslagen,als Ziggo naar de klant zou luisteren wat die in de winkel vraagt dan had deze dienst al jaren geleden actief moeten worden want de klant verwacht dat niet sinds eind 2008 maar de klant roept dat al jaren.
    Het is nu net alsof Ziggo pretendeert naar de klanten te luisteren,dat doet ze misschien wel nu maar erg laat.

    Kern van het verhaal blijft dat de eigen klantenservice nu verkeerde verhalen verteld en dat de informatie dus niet op tijd wordt verzonden maar nu al foutief wordt medegedeeld en daar volgt weinig reactie op.
    Behalve dat in een onofficieel forum op persoonlijke titel door medewerkers die zich niet eens kenbaar maken als Ziggo medewerkers (Kingpin) dan wel een goede datum zou worden verteld en dat is dan opeens wel bindend.

    Volgens mij hoef ik niet tegen Ziggo te zeggen,ja maar een anonieme zich als medewerker voordoende persoon op een niet Ziggo forum heeft gezegd dat....
     
  6. Inderdaad. Het kan wel in een folder staan of in informatie die wij nog toegezonden krijgen, het feit blijft dat nu al gezegd wordt door inmiddels 4 medewerkers van de HD dat dit ingaat op 1 januari 2009. En dan kan men wel zeggen dat men hun memo's moet gaan lezen en ze de schuld geven, het komt toch ergens vandaan!
     
  7. Dat er duidelijk niet door iedereen goed is gelezen van de klantenservice is een kwalijke zaak. Dat nu hier een welles nietes spelletje wordt gespeelt en de data door nu inmiddels al meerdere ziggo medewerkers (Ik, Kingpin, Tja) bevestigd maar niet worden geloofd geeft maar weer eens aan dat men wel wil dat Ziggo medewerkers hier zijn, maar ondertussen willen die zelfde mensen weer stug niet geloven hoe het zit.

    Schiet mij echt maar lek!!! :giveup:
     
  8. Als ik de woorden van Kingpin dus goedbegrijp:

    Hij is geen officiele Ziggo medewerker,niet herkenbaar aan een Ziggo Logo bij zijn naam,maar zijn uitspraken op een niet officieel forum zijn bindender dan de woorden van een wel officiele helpdeskmedewerker,telefonisch gedaan op een Ziggo telefoonnummer.

    En het wel of niet vermelden van deze info van een startdatum op een wel officiele Ziggo page waar je aan kan refereren is van minder belang dan het refereren aan iemand waarvan je maar moet aannemen dat deze bij Ziggo werkzaam is omdat dit nergens uit blijkt,op een niet officieel forum.

    Dus de mensen die straks klagen omdat ze telefonisch te horen hebben gekregen van een helpdesk dat het per 1 januari is,klagen onterecht.
    Ze hadden maar de mededeling van een niet herkenbare Ziggo medewerker op een niet officieel Ziggo forum moeten lezen dan waren ze op tijd geinformeerd.
    Ik snap het nu helemaal.:rolleyes:

    Feit blijft,of het nu wel of niet door een onherkenbare Ziggo medewerker op een vreemd forum wordt verteld, Dat het wel door een officiele medewerker van een helpdesk,foutief wordt gemeld en niet 1 keer door een medewerker maar herhaaldelijk door alle medewerkers.
    Ik heb hierover nog steeds geen standpunt mogen vernemen.

    Het lijkt me een hele kleine moeite om op een wel officiele Ziggo page de startdatum van 1 maart te vermelden dan kan dit hele topic dicht en kan je de helpdeskmedewerker hier eventueel als je hem/haar aan de telefoon hebt op wijzen,maar waarom zou je dan nog bellen hierover ?
    Ik krijg steeds meer de indruk dat Ziggo graag wil dat ze,desnoods maar negatief, in programma's als Kassa genoemd worden,want als je nou op zo'n simpele manier een eind kan maken aan een toch grote onduidelijkheid maar je wil dat niet,dan vraag je er wel een beetje om.

    Als die folder (die ik niet gehad heb) hier zo duidelijk over was geweest,zouden deze vragen niet steeds gesteld worden op dit forum en bij de helpdesk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2008
  9. Vind ik niet zo gek. Als je eer zelf voor kiest (bang voor baan? Toch geen open bedrijfscultuur?) om niet herkenbaar als Ziggo-medewerker hier aanwezig te zijn, dan hoef je van niemand te verwachten dat ze weten dat je medewerker bent. En dus ook niet dat ze je wel of niet geloven.

    Ik verwacht van niemand dat ze hier als ziggo-mederwerker met volledige naam optreden, een nickname is prima. En wat mij betreft ook niet per se herkenbaar als medewerker. (Maar dat zou discussies wel transparanter maken, omdat je een ander belang hebt dan een gewone consument.) Herkenbaar zijn als medewerker maakt je ook geen woordvoerder. Je kan ook nog in je signature opnemen dat je niet namens Ziggo spreekt.

    Maar als je er voor kiest om hier incognito te opereren moet je niet gaan jammeren als mensen je niet geloven. Dan ben je gewoon een van de vele mensen op dit forum die maar wat roepen, al dan niet op feiten gebaseerd.
     
  10. 100% gelijk,iemand die niet duidelijk aangeeft dat hij bij Ziggo werkt zoals een aantal leden wel doen,worden wel gewaardeerd door me,maar zijn geen officiele gesprekspartner in deze.
    Zij kunnen roepen wat ze willen terwijl de herkenbare medewerkers de narigheid over zich heen krijgen.
    En juist omdat ze niet herkenbaar zijn scheppen ze alleen maar verwarring vind ik.
    En ik geloof de medewerkers die hier posten wel,dat heb ik al eerder aangegeven,maar door de klantenservice wordt gewoon tot op de dag van vandaag iets anders beweerd.
    En dat levert straks na 1 januari als de wijziging niet doorgevoerd wordt heel veel boze mensen op.
    Die boze mensen zullen misschien wel de weg naar dit forum vinden.
    Dan krijgen de gewaardeerde "officiele" mensen opeens de volle laag over zich heen,terwijl de incognito mensen er gewoon mee weg komen.
    Ofwel je bent Ziggo medewerker, of niet,maar niet als het toevallig zo uitkomt,en klaag dan niet als men je niet gelooft of je niet serieus neemt.

    De mensen zijn boos omdat de helpdesk anders beweerde dan de feiten,maar die persoon krijg je toch niet meer aan de telefoon,als je de naam nog weet.
    Dan zie je hier opeens Ziggo mensen en voila die komen wel voor hun baantje uit en krijgen de volle laag... en verdienen die dit ?
    Dacht ik niet.

    Als iets officieel op een page staat,kun je er naar verwijzen.
    Ik voorspel een hoop narigheid,hier,op de helpdesk,op Kassa, als in januari de rekeningen binnen komen.
    Een deel hiervan kan voorkomen worden als Ziggo officieel op haar homepages de datum van 1 maart vermeldt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina