1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nee, dat gebeurt automatisch.
    Ziggo bestaat pas 6 maanden
    de laatste maanden is de landelijke dekking van digitale tv toegenomen tot boven de 60% van alle huishoudens
    Appels en peren
    Is Ziggo een commercieel bedrijf?
    Voor een kabelbedrijf een te verwaarlozen aantal
    Dat is een niet onderbouwde aanname
    Het aantal digitale tv kijkers met meer dan 1 of zelfs 2 decoders stijgt erg snel.
    U zou dit wel gratis willen?
     
  2. Zoals Unknown al diverse malen schreef: 1 maart 2009
     
  3. Flapuit ben je ook weer he G.bruiker, maar idd ik heb een punt.

    Als Ziggo iets op de website zet heb je ook die discussie niet
    meer over dat termijn, want daar zijn ze idd ook erg vaag in.
    Die zegt dat en een andere zegt ook weer wat anders.
     
  4. Sorry voor de slordige quote.
    "Ziggo bestaat pas 6 maanden" Flauwe opmerking,als ik Casema had gezegd had u gezegd dat Casema niet meer bestaat,maar een ieder snapt dat als het over vroeger ging daar Casema/@home mag worden ingevuld.
    "Appels en Peren" Dat is misschien gedeeltelijk waar maar feit blijft dat het bij bv XMS en Digitenne niet uit maakt of je meerdere decoders hebt,de prijs blijft gelijk.
    "een niet onderbouwde aanname" als iemand geen interesse heeft neemt hij geen abonnement,maar mijn buurman heeft al gevraagd als dit er door komt dan wil ik wel een smartcard nemen.
    Dat is dus wel onderbouwd.
    "u zou dit wel gratis willen " ?
    Het liefst wel ;) maar de prijs van de huidige smartcard is beslist niet de kostprijs en bij de andere aanbieders niet zo duur.
    Al met al is uw antwoord op mijn bericht dus niet erg relevant aangezien u uw antwoorden in het totaal niet toelicht of motiveert.
     
  5. Zoals de helpdesk al herhaaldelijk zegt: per 1 januari.
    Het blijft dus het woord van de een tegen dat van de ander, om daar een eind aan te maken zou het erg eenvoudig zijn de definitieve datum te vermelden op de website.
     
  6. Halleluja, iemand die het snapt, zoals ik al een paar berichten geleden heb geopperd. Maar schijnbaar is de communicatie binnen dat bedrijf net zo slecht als de communicatie naar buiten toe, dus reken er maar op dat men op de HD blijft zeggen dat het per 1 januari 2009 is en dat men na 1 januari zelf even moet bellen voor de wijziging. Dit is mij nu al 4 keer verteld door medewerkers van Ziggo ;)

    Ik snap de medewerkers van Ziggo hier op het forum wel, maar zoals ik al zei: als je hier niet op het forum zit, weet je dus ook niet beter dan dat het per 1 januari 2009 kan.

    Als iemand alleen maar telefonisch contact heeft met Ziggo, yeahhhhhhhhhh per 1 januari op alle kaarten hetzelfde abonnement en maar 1 keer betalen... echter:

    1 januari 2009 HD bellen en de HD zegt -> Ja, meneer we regelen het openstellen van de abonnementen op de andere kaarten voor u! Het kan even duren, maar wij zijn Ziggo en houden ons aan ons woord van 1 januari 2009!

    1 februari 2009 HD bellen en de HD zegt -> Nou meneer, erg vervelend voor u dat de abonnementen nog niet op alle kaarten staan, maar we regelen het voor u, want wij zijn Ziggo. Heeft u anders nog vragen?

    1 maart 2009 HD bellen en de HD zegt -> Eindelijk geregeld meneer ;) 'Er ging iets mis bij de leveranciers' (<- sarcasme), maar u heeft nu alle abonnementen op alle kaarten voor 1 prijs ;)
     
  7. Ik wil de Ziggo medewerkers niet voor goodwillhunters uitmaken dat zou erg beledigend zijn,zij doen hun uiterste best op vrijwillige basis en verdienen hiervoor alleen waardering.

    Maar feit blijft dat de helpdesk een eerste aanspreekpunt blijft voor de klant en dat "officieel" zij het eerste woord hebben.
    Ik geloof Unknown echt wel en ga dus ook uit van 1 maart.
    Maar de helpdesk blijft beweren dat het 1 januari is en zij zullen heel wat vaker geraadpleegd worden dan dit forum.
    Er lopen dus in Nederland heel wat mensen rond met het idee dat het allemaal per 1 januari gaat gebeuren,die mensen zullen boos worden en klagen,dat betekent weer op komen draven bij Kassa.
    Is het dan zoveel gevraagd aan het management om de datum op de homepage te zetten ?
    Per definitie zal dan het aantal helpdeskbellers ook afnemen.
     
  8. Er is niets mis met het woordje goodwillhunters. Niets discriminerends aan of kwetsend. Men kan ook ontiegelijk overdrijven hoor... maar goed, voor de 'goodwill' maar veranderd, stel je voor hè...

    Lees maar terug, exactly mijn woorden. Ik geloof Unknown en consorten ook wel, maar ik accepteer het niet. De HD is de vertegenwoordiger van Ziggo, zij zijn mijn officiële aanspreekpunt en zei delen dus 1 januari 2009 mede.

    Daar moet iets aan gedaan worden!
     
  9. Veel reacties hadden voorkomen kunnen worden als men zich verdiept in de digitale tv markt. Cijfers, kijkgedrag, consumenten aankopen, veranderingen en zo voort is makkelijk te Googlen.
    Loop eens bij een winkel binnen zoals de Mediamarkt, BCC en dat soort winkels. Vraag eens aan een verkoper over de digitale tv markt. Of luister gewoon eens naar klanten wat zij willen. Wij (?) doen dit ook.

    Doorsnee klant wil een 2e of 3e tv met decoder. Men kiest een hoofdecoder, liefst HD met harde schijf en een eenvoudige voor een andere kamer(s). Het digitale tv doorstralen naar een andere kamer? Nee, de man wil dat misschien, maar de vrouw wil dat niet.

    Zo kan ik best nog doorgaan in het - snel- veranderde comsumenten gedrag.

    Datum van invoering copy content op de 2e smartcard.
    1 maart is het forum gezet, verwacht niet van ons dat wij een reactie geven van het had anders of eerder gecommuniceerd moeten worden.
    Informatie, gaat - op tijd - naar de klant toe.

    De folder spreekt over veranderingen in 2009. Er komen nog veel meer veranderingen/aanpassingen aan: in 2009!
     
  10. @Brammetje:
    Ik vond goodwillhunters wat denigrerend,ze zijn hier niet om goede wil voor Ziggo te kweken/verzamelen.
    Bedoel dat verder ook niet negatief naar jou en geloof ook niet dat je dat opzettelijk beledigend hebt gekozen,voor de rest zijn we het dus eens.
    Een deel van de klachten over Ziggo komt gewoon door onduidelijke communicatie.
    Als ziggo duidelijk op haar page of in folders zou communiceren was dit hele topic van ik meen 26 bladzijdes ( tot nu toe) niet nodig geweest.
    Laten we het er op houden dat ik erg verbaasd zou zijn als het toch januari zou zijn,maar onder de niet geinformeerden, cq de mensen die de helpdesk bellen zullen weer heel wat boze mensen zijn als deze in januari en februari naar hun mening onterechte bedragen van hun rekening afgeschreven zien worden.
    En wat doen boze mensen,die bellen weer de helpdesk of gaan weer klagen in de media en zo trekt Ziggo steeds de kritiek naar zich toe.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina