1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Memo's moeten wel gelezen worden.

     
  2. Je kan mij niet vertellen dat die medewerkers die die datum mededelen allemaal hun memo's niet lezen. Wel heel toevallig dat je een willekeurige medewerker aan de lijn krijgt en deze bevestigd dat gewoon.

    Dit valt bij mij onder het kopje: afschuiven.
     
  3. Zoals wellicht bekend gaat Ziggo vanaf 1 maart 2009 een nieuwe manier gebruiken om smartcards en abonnementen in rekening te brengen.
    Huidige situatie
    - De klant heeft 2 smartcards en op allebei de smartcards Film & Entertainment (€ 3,95). De klant betaalt 2x € 3,95 (voor iedere kaart).
    - De klant heeft 2 smartcards. Op de ene kaart staat Film1 (€ 14,95) en op de andere Film & Entertainment (€ 3,95). Nu betaalt de klant 1 x € 14,95 en 1x € 3,95.
    Nieuwe situatie
    - De klant heeft 2 smartcards en op allebei de smartcards Film & Entertainment (€ 3,95). De klant gaat vanaf 1 maart 2009 slechts 1x € 3,95 betalen en kan op beide kaarten Film & Entertainment kijken.
    - De klant heeft 2 smartcards. Op de ene kaart staat Film1 (€ 14,95) en op de andere Film & Entertainment (€ 3,95). De klant ontvangt vanaf 1 maart 2009 op allebei de kaarten Film1 en Film & Entertainment en betaalt 1x € 14,95 voor Film1 en 1x € 3,95 voor Film & Entertainment.
     
  4. Dat is wel bekend, die prijzen... Waar staat die datum vermeld?????????????

    Gewoon site, bron, ga zo maar door...
     
  5. Accepteer nu eens dat er ook andere wegen zijn om aan informatie te komen.

     
  6. Accepteer ik niet, men moet gewoon duidelijk maken dat het dus niet 1 januari is. Heb net voor de gein gebeld en men blijft het zeggen. Regel dat dan... Denk je pakketten op 2 kaarten te krijgen, moet je nog 2 maanden dubbel betalen. Zijn zat mensen die door de bomen het bos niet meer zien en dus zonder dat er doorgevraagd wordt door de HD de pakketten op beide kaarten laten zetten.

    Ik heb nu 2 namen en het is verdomd handig zijn om er compensatie voor te vragen. Het zijn immers uitspraken gedaan door een 'vertegenwoordiger' van Ziggo. Mijn aanspreekpunt.

    Wie moet ik nu geloven? 2 personen waarvan 1 niet herkenbaar alszijnde een Ziggo medewerker of de mensen van de HD zelf?

    Stel je voor dat je niet op dit forum zit en die mensen van de verkoop gelooft op hun woord? 1 januari via de telefoon? Wat dan? Niet alle medewerkers zijn nou eenmaal zo enthousiast om je uitvoerig te helpen en duidelijk te maken dat men alsnog voor 2 kaarten betalen moet tot 1 maart 2009? Na 100 van dezelfde vragen schijnt daar alles een eigen leven te leiden...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2008
  7. @Unknown,moet de gebruiker nog zelf actie ondernemen om 2 kaarten te registreren voor de prijs van 1 ?
    Mij was namelijk in november telefonisch gezegd dat het per 1 januari in zou gaan,dat er automatisch 2 maanden gratis waren bij het in gebruik nemen van het pakket en dat dus als die 2 maanden verlopen waren het automatisch op 1 kaart zou doorgaan.
    Ik heb dus 2 decoders met 2 startpakketten gekocht.
    Nu staat steeds op de factuur 2 keer abonnementsgeld,welke ook weer 2 keer wordt gecrediteerd,maar ik begrijp dus dat ik nu januari en februari minimaal 2 keer beide abonnementen moet dokken.
    Hoewel dat tegen de telefonische afspraak is lig ik er niet heel erg wakker van,maar als iedereen dus ook moet gaan bellen verwacht ik een enorme zooi bij de helpdesk.
    En daar heb ik minder zin in,die 2 maanden wil ik best voor lief nemen,de moeite die het me gaat kosten om dat ongedaan te maken is vele malen groter als de 9,95 die ik me in die 2 maanden bespaar.
     
  8. Die datum staat op mijn memo.

    (Even voor de duidelijkheid: ik ben werkzaam bij Ziggo)
     
  9. Weet ik, zoals ik al vermeld had. Schijnbaar werken memo's dan niet en zullen er toch andere vormen van communicatie aangewend moeten worden want op deze manier komt het niet goed. Begrijp jij denk ik ook wel. Verkeerde voorlichting vanuit de 'bron'.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
  10. huidige situatie :

    De klant (ik dus) heeft 2 smartcards...
    op no 1 : tv digitaal totaal +film1 en sport1 en hdtv
    op no 2 : tv digitaal...

    zal dus wel op beide optie no1 krijgen,maar wat gaat dat kosten?
    22.95 voor sport1/film1 3,95 voor hdtv en 9,95 voor tvdigitaal ?
    of komt daar een 2e 9,95 bij?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina