1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door LukeRoberts, 13 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. klopt, info van medewerker. We wachten maar weer eens af, zijn we gewend...
     
  2. Wat klopt dat er nog een schrijven over komt.
    Daarin zal de juiste datum bekend gemaakt worden.
     

  3. Nou zoals je zal begrijpen sta ik zeer scepties tegen over deze beweringen. Ik hoop dat je 101% gelijk heb hoor, want denk dat we dat allemaal willen. Het zl schitterend zijn als dit mogelijk is. En als ziggo zegt dat dit om technische reden niet mogelijk is dan vraag ik me af waarom andere dit wel kunnen. Bedrijven als Multikabel paste dit allang toe.

    Nogmaals ik hoop het echt dat het gauw van stand komt.
     
  4. Even voor de duidelijkheid, intern wordt hier natuurlijk ook over gesproken en is ook gecommuniceerd.
    Ik snap niet waar deze data vandaan komen, want intern is duidelijk gecommuniceerd:

    vanaf 1 maart 2009

     
  5. Dan moet dat beter gecommuniceerd worden, want door de Afdeling Verkoop (je weet wel, daar waar je de bestellingen plaatst!) wordt toch echt beweerd dat het per 1 januari is. Zoals hier al door diverse personen bevestigd.
     
  6. En ze zeggen het zelf in hun folder die laatst is verstuurd.
     
  7. Nee, er staat in de folder: in 2009! en niet op 1 januari 2009.
    Maar het wordt dus op 1 maart 2009

     
  8. Nou moet ik zeggen dat DAT juist een afdeling is die niet echt 100% functioneert

    bestellingen komen niet door, mag je week erna achtertaanbellen, na 15 minuten helpdesk kon men niets terug vinden
    ergo opnieuw bestellen

    de vriendelijke dame vraagt of ik bekend ben met het pakket, Ja mevrouw, geheel duidelijk ... gaat ze het toch nog uitleggen.

    ben benieuwd of het dit keer WEL doorgaat

    des-informatie is niet alleen op de verkoopafdeling van ziggo, maar op nagenoeg 'alle' verkoopafdelingen ( zijn vaak inhuurmensen die niet voor ziggo werken)
    deze mensen "leren" on the fly, als ze 10 klanten hebben gehad die een aannemelijk verhaal hebben, dan nemen ze dat over, of het waar is of niet
     
  9. Er staat nergens een specifieke datum in die folder over dit onderwerp!

    Feit blijft dat het door die afdeling (optie 5 in het menu als je belt) verkondigd wordt, 1 januari 2009.
    Daar moet dus iets aangedaan worden. Voor zover ik weet behoor ik na 1 januari gewoon te bellen, zoals mij verteld door die afdeling ;)
     
  10. Gaat er niet om dat een afdeling niet functioneert, het gaat er om dat dat gezegd wordt en dat komt ergens vandaan. Daar moet over gecommuniceerd worden... is toch niet zo moeilijk? Een interne memo?

    Verder weinig problemen met deze afdeling, bestelling van gisteravond is vandaag al zichtbaar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina