1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe update??

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Derckie, 12 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Ik kom net thuis van vakantie en zie bij het aanzetten dat er een nieuwe update is?? Ik had versie 130, maar heb nu 132!!

    Helaas kan ik nog geen informatie vinden hier over wat de veranderingen zijn.

    Zijn er meer mensen in het netwerk die deze update kunnen uitvoeren? Ik zit in het oude Casema netwerk.

    Groetjes,

    Derck
     
  2. Deze update was o.a. bedoeld voor Eurosport HD en NL1-HD. Daarnaast is de zapsnelheid verbeterd!
     
  3. Ah, ok...

    De zap snelheid is voor mij hetzelfde gebleven. Ik maak al een tijdje gebruik van een Logitech Harmony, waarmee de zapsnelheid voor deze update al x10 gaat!
     
  4. Ik had met mijn decoder ook de software update gedaan van 130 naar 132 omdat je anders problemen zou krijgen met Eurosport HD. Even later kreeg ik problemen met Discovery HD de monteur van Ziggo is geweest maar die kon ook niets anders bedenken als dat het kwam door de update van de software, waar blijkbaar iets fout was gegaan. Kon de decoder ruilen in de winkel waar ik hem had gekocht omdat hij nog maar twee maand oud was. Heb vanmiddag de nieuwe decoder geinstalleerd en wat blijkt, ik kan met software 130 vlekkeloos kijken naar Eurosport HD (heb een half uur gekeken zonder problemen) en mijn probleem met Discovery HD is nog steeds aanwezig. weer contact gehad met Ziggo en ik word nog terug gebeld. Dus ik snap die update niet helemaal, want ik heb geen probleem met Eurosport HD. Wie kan mij dit uitleggen?
     
  5. Heb je ook telefonie / internet van Ziggo?
    Probeer het dan eens zonder het witte blokje ertussen.
    Die kan ook stuk zijn.
     
  6. Nee, ik heb alleen digitale tv van Ziggo en er zitten ook geen splitters tussen. Korte coaxkabel (1.5m) van Hirschman naar de Samsung. Ziggo is het aan het uitzoeken en ik word vandaag of morgen weer gebeld. Ben erg nieuwsgierig wat nou de oorzaak is van de problemen met Discovery HD. Het probleemloos ontvangen van Eurosport HD zonder software update begrijp ik ook niet. Zijn er meer mensen die Eurosport HD zonder software update prima kunnen ontvangen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina