1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen e-mail ontvangst mogelijk

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jors, 8 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mede lotgenoten :x
    De laatste weken heb ik eens een lijstje bij gehouden van problemen met Ziggo (voorheen casema, werkgebied Zoetermeer). Resultaat te triest voor woorden. Overwegend onbetrouwbare verbinding!

    Regelmatig uitval van de verbinding, resset modem nodig, geen email verkeer etc.

    Ook nu (08-08) weer geen e-mail ontvangst mogelijk, fout pop3 server die er uit ligt...???
    En dan komt het, servicedesk onbereikbaar, storingmelding via site nooit enige reactie!

    Commercieel heeft Ziggo het dus goed voor elkaar!
    Incasseren en niet bereikbaar bij problemen!
     
  2. En het ligt niet aan je zelf?
    Welke inlog gebruik je voor je mail, toch wel je volledige mailadres?
     
  3. Ben je via een router verbonden op het internet? Weet je toevallig ook wat de lampjes op het modem doen, op het moment dat het internet niet werkt?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina