1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Inloggen E mail + upload naar eigen website

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door menno47, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag ontving ik de misschien ook wel bij jullie bekende navolgende E-mail van Ziggo:
    Het blijkt dus, dat het uploaden naar je eigen website nog niet op deze manier kan geschieden, dus alleen nog je gebruikersnaam gebruiken !
     
  2. Ik had hem gister en vorige week ergens ook gekregen.

    Ik vind voral dit deel verbazend: Geachte heer/mevrouw,

    Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uw Ziggo internetdiensten. Wij hebben gemerkt dat dit eenvoudiger kan. Waarom inloggen met een speciale gebruikersnaam als dit gewoon kan met uw eigen e-mailadres?

    De gebruikersnaam is toch alles voor @home.nl
    Dus om het makkelijker te maken voor mij moet ik nu hetzelfde als voorheen gebruiken +@home.nl

    Ja echt makkelijker :?

    Was bij casema of multikabel de gebruikersnaam soms afwijkend tov het email adres dat ze dit nu doen?
     
  3. Ja inderdaad, en verder zou als je alleen met jullie oude 'gebruikersnaam' zou inloggen een probleem ontstaan als er 2 mensen dezelfde gebruikersnaam hebben. (janjansen@home.nl en janjansen@quicknet.nl ) Nu blijven dat verschillende inlognamen omdat het @adres erbij staat.
     
  4. Vandaag weer een E-mail van Ziggo ontvangen met het zelfde verhaal als vorige week. Inloggen moet nu met E-mail adres en dit zou ook voor het uploaden naar eigen website moeten gelden, nog steeds niet dus :mrgreen: !
     
  5. Hier vandaag ook de E-Mail ontvangen met de nieuwe inlog...

    Met E-Mail werkt het maar webspace nog gewoon de gebruikersnaam
    zonder @home.nl erachter...
     
  6. als het goed is werkt alles nu nog dubbel zoawel de oude als de nieuwe manier ik denk dat pas wanneer @home klanten ook gebruik gaan maken van mijn ziggo inplaar van mijn @home dat dit gaat veranderen
     
  7. wordt de host homedrive.home.nl ook vervangen door home.drive.ziggo.nl ? Ik heb daar nog niets over kunnen lezen.
     
  8. nee dit blijft gewoon hetzelfde en verandert alleen voor nieuwe klanten
     
  9. Wie kan mij alsjeblieft even antwoorden. Ik heb dus gedaan wat ze zeiden in die mail, mijn emailadres gebruikt in de emailinstellingen. Nu merk ik dat testmails niet aankomen. Als ik weer gewoon mijn oude gebruikersnaam gebruik komen de mails wel aan. Wie heeft dat ook? Ik laat denk ik gewoon nog maar even mijn oude instellingen staan want ik heb het idee dat het nog niet goed werkt.

    wie heeft dat ook en wat kan ik het beste doen? of is er vandaag gewoon zoals geregelt een mailstoring????

    bedankt alvast voor het antwoorde,
    groetjes
    Loes
     
  10. Ik heb het ook geprobeerd nadat ik de mail had gekregen,
    ineens kon ik geen mail meer binnenhalen.

    Nadat ik het weer terug had gezet werkte het weer als vanouds.

    Ik zou het zo laten staan totdat het niet meer werkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina