1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe software (v17) beschikbaar

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door anoniem, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geweldig, ik ben echt zeer tevreden over Humax en hun decoders.

    Hopenlijk snel een HD-PVR versie !
     
  2. 7 min voor binnenhalen en installatie update Humax. Geen problemen ondervonden...
     

  3. als de software vandaag niet geplaatst is dan ben ik bang dat je toch nog even moet wachten tot volgende week. Door de vakanties is de bezetting nu eenmaal lager dan normaal.
     
  4. Nou ik vroeg me ook af waarom je als multikabelaar geen update kan uitvoeren, erg wazig :? Dus je bent dan weer afhankelijk van een bepaald persoon of ie zin en tijd heeft om een update te plaatsen.

    * kan iemand mij meer vertellen over de Bug met audiozappen? Ik snap het niet, wanneer treed het op, of is het dus alleen om radio te luisteren via decoder.
     
  5. Nieuwe firmware erop gezet en tot nou toe nog geen reboot weer gehad :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Ziet er goed uit dus.
     
  6. Er is geen onderscheid meer in casema en multikabel omdat het netwerk gekoppeld is. Ook oud casema gebruikers kunnen de software ook niet download. Verder vind ik je opmerking wat ver gaan over zin of tijd hebben.
     
  7. Sorry, ik bedoel het anders: Dat Casema/MK gescheiden is van @home vind ik vreemd. (vooral omdat Ziggo zelf zoveel reclame maakt dat nu alles 1 is en makkelijker is geworden)

    Met zin en tijd bedoel ik het volgende: Jij bent erg actief hier en blijkbaar verantwoordelijk voor iets in het @home gebied. Maar blijkbaar kan jij niet zorgen voor updates in het casema/MK gebied. Weet die persoon in "ons' gebied ook van deze update? Stel dat zoiets via de mail wordt gecommuniceerd is de kans groot dat het erg laat opgemerkt wordt na iemands vakantie.
     
  8. Mijn scope is niet beperkt tot @home, maar strekt zich uit over geheel Ziggo. Om meerdere redenen zijn er 2 netwerken, die hoewel ze gekoppeld zijn, toch op 2 plaatsen geconfigureerd moeten worden. Er is binnen Ziggo 1 afdeling, die zich hiermee operationeel gezien mee bezig houdt, maar dat betekent niet dat alle aanpassingen ook overal tegelijkertijd worden doorgevoerd, hoewel we daar naar streven lukt dat zeker niet altijd tijdens de vakanties.
     
  9. Wachten tot September tot de bugvrije versie vind ik BTW geen probleem. Maar kan je nog even proberen uit te leggen wat je bedoeld met die audio-bug? Wanneer treed dat op, met digitale radio?
     
  10. aan wie stel je de vraag en waar refereer je aan met de audio bug, de audio track wissel ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina