1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe software (v17) beschikbaar

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door anoniem, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    de nieuwe software kent geen zichtbare wijzigingen, alleen een bugfix voor het audio, wat verwacht je van de nieuwe software.
     
  2. Jan_Assen

    Jan_Assen Forum Member

    Berichten:
    346
    In ieder geval iets dat voor september is toegzegd er in september ook is en ik had gehoopt dat de bug met de zwarte opnamen ook aangepakt zou worden.
     
  3. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Volgens mij zijn alle oude problemen met mislukte recordings in mijn beleving opgelost met de laatste software. Er is alleen een fout in geslopen die betrekking had dat je soms audio mist, er is een work-around voor dit resterende problemen beschreven. Ik herken het probleem met mislukte opnames niet meer na de nieuwe software.
    Ik heb in september ook aangegeven dat de software voor versie 18 niet door de testen van irdeto is gekomen.
     
  4. gertrud

    gertrud Forum Member

    Berichten:
    21
    Dat is niet helemaal waar. Hoewel er veel minder mislukte opnames zijn dan voor de software update, gaat er toch nog wel eens wat wat mis. Gisteren was er een spontane reboot tijdens het bekijken van een eerder gemaakte opname. Bij een tweede poging gebeurde het op precies dezelfde plek weer.
    Ook het opnemen vanuit standby lukt lang niet altijd, soms blijft het klokje stilstaan op de aanvangstijd. Tegenwoordig laat ik de recorder dan ook meestal aanstaan.
     
  5. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Het is nooit helemaal uit te sluiten dat de ontvanger reboot, omdat zich een probleem in de stream voordoet. De reboot wordt geïnitieerd als de interne watchdog geen systeem activiteit meer constateert. Om de voorkomen dat het systeem blijft hangen, wordt de decoder opnieuw opgestart. Humax heeft veel oorzaken kunnen vaststellen, maar er kunnen nog steeds situaties in het live signaal voorkomen die de humax niet kan decoderen, waarop het systeem gaat hangen en vervolgens een reboot uitvoert. Omtrent het 2e issue hoor ik graag of andere gebruikers eenzelfde ervaring hebben.
     
  6. Jan_Assen

    Jan_Assen Forum Member

    Berichten:
    346
    Dit had ik ook bij het bekijken van een opname van Tros Radar om +/- 21.15. De opaname liep nog en ik was deze aan het bekijken op een andere zender was ik CSI New York aan het openemen.
     
  7. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Forum Member

    Berichten:
    3.611
    Drie keer gehad in 13 maanden. Eén maal met de oude (reboot-grage) firmware, twee maal met de huidige.

    Aan de andere kant is het ook zeker 100 keer goed gegaan.
     
  8. Wout

    Wout Forum Member

    Berichten:
    5
    Als je kijkt naar deze thread: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14393 dan lijkt dat hetzelde probleem. Vastlopen bij het uit stand-by komen. Meerdere gebruikers hebben daar last van.
     
  9. mark74

    mark74 New Member

    Berichten:
    1
    Ik heb dit probleem ook, ik heb hem nu 3 weken, en iedere week wel een keer gehad dat ie hing met opstarten uit standby. Het klokje blijft dan hangen(de dubble punt knippert niet meer) en volgens mij draaide de HDD ook. Ik weet alleen niet of ik dan ook aan het opnamen was, ik ben nog geen mislukte of halve opnames tegengekomen, maar neem veel meer op dan ik kijk. Ik zal het eens in de gaten houden.
     
  10. Jac

    Jac Forum Member

    Berichten:
    17
    Hallo,
    Ik heb exact hetzelfde als Gertrud! Kijk aub naar mijn thread: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=16040

    Opnamen kunnen niet meer bekeken worden. Reboot iedere keer op hetzelfde punt. Dit gebeurd in ongeveer 80% van alle gemaakte opnamen.
    Heb nieuwe HD besteld, dacht dat hij stuk was... Is dus niet zo?
    Heel graag reactie van Anoniem (en natuurlijk ook anderen)
    @Gertrud, hoe vaak gebeurd het bij jou?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina