1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggen met uw emailadres

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door binair, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog steeds

    Ik heb nog steeds niet de mailinstellingen veranderd en het werkt nog steeds. Als het ooit nog eens stopt met werken dan ben ik vast vergeten welke instellingen veranderd moesten worden......:thankyou:

    pvd
     
  2. hier hetzelfde :schater:
    heb wel in een aparte map van home nog de mail op ongelezen staan, maar daar denk ik dan vast niet aan :oyeah:
     
  3. Ik denk dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Aangezien het nu mogelijk is om Ziggo-mail adressen aan te maken is ook het nieuwe email-platform in de lucht.

    Zodra alle email adressen van de oude mailservers over gezet zijn (wat nu mogelijk is) moet je wel inloggen met je hoofdmailadres. Wanneer het zover is zal dit een heleboel onrust gaan veroorzaken vermoed ik! Alle mensen die de email niet snappen en het gewoon voorbij hebben laten gaan zullen de email ineens niet meer kunnen gebruiken.
     
  4. Wow, jullie hebben tenminste iets...ik nog helemaal niet.
    gebruikersnaam c.q. e-mail heb ik zelf aangemaakt en WW ook. Of dit goed is weet ik niet. Ik kom erin en daar is ook alles mee gezegd.
    Enigste wat ik via telefoon heb gekregen is een activatie code en WW.

    That's it!

    Wat er voor de rest (bevestigingsbrief waar alles in zou moeten staan etc) nog zoal moet verschijnen heb ik nog niet in m'n post gehad tot nu toe. Klantnr weet ik dus ook niet en op MIJN ZIGGO kan ik me daarom ook nog niet registreren en dus ook nog niks inzien. En 0900-1884 geeft steeds een bezet toon...



    Leuk! :frons:
     
  5. Je klantnummer staat op je rekeningafschrift.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina