1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggen met uw emailadres

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door binair, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is precies hetzelfde... Open Windows Mail
    Extra - Accounts
    dan kies je de E-mailaccount en hier de eigenschappen van
    op het Tabblad servers moet je de instellingen veranderen..
     
  2. simpel dus :oops:, bedankt voor je antwoord :)
     
  3. alweer zo'n mail gekregen op dezelfde account, begint op spam te lijken.
    Ga ik die mail nu wekelijks krijgen?? volgens mij houden ze zelf niet bij wie ze wel en geen mail hebben gestuurd. Zeer slordig!!
     

  4. Ze houden het wel bij, want de tweede mail was een aanmaning. De aanmaning voor mijn subaccount kwam overigens gelijktijdig met de "eerste" mail van het hoofdaccount. Een week later kreeg ik een aanmaning voor het hoofdaccount.

    Groet,

    pvd
     
  5. hoezo aanmaning? ik heb maar 1 account en allebij die mails heb ik op dat account gekregen.
     
  6. Daarom heet de tweede mail ook een aanmaning c.q. herinnering.....
    In de tweede mail staat namelijk de volgende zin "
    Logt u nu al in op de nieuwe manier (met uw volledige
    e-mailadres) dan is deze herinnering voor u niet van toepassing. "


    pvd
     
  7. het woord aanmaning vind ik een beetje overdreven, alsof ik een boete ga krijgen bij de volgende herinnering c.q aanmaning.:roll:
     
  8. een boete zul je i.d.d. niet krijgen, maar de e-mail zal niet meer gaan werken, dus vandaar aanmaning....

    pvd
     
  9. moest er ook nog bijkomen dat je een boete zou krijgen, :mrgreen:
    Een aanmaning is niet hetzelfde als een herinnering, lees dit maar 's door.

    dit staat er dus:
    Herinnering en aanmaning

    Stuur altijd een herinnering binnen 3 dagen na afloop van de betaaltermijn. Zet hierin een nieuwe betaaltermij. Als nog steeds niet betaald wordt, pleeg dan een vriendelijk telefoontje. Stuur vervolgens een 1e aanmaning met een nieuwe termijn. Als deze wederom niet betaald wordt stuur je een 2e aanmaning met daarin de mededeling dat je een incassobureau inschakelt en/of juridische maatregelen gaat nemen.
     
  10. Herinnering of aanmaning....Ik vind alles goed. Overigens ga ik er vanuit dat de juridische maatregelen achterwege blijven:mrgreen:. Zo niet, dan zeg ik op......

    pvd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina