1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggen met uw emailadres

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door binair, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jep, net zo hier....
     
  2. ik snap niet dat ze een mail sturen om je instellingen zo snel mogelijk te veranderen terwijl het niet werkt. met andere dingen zijn ze altijd veel te laat en met dit veel te vroeg:roll:
     
  3. Hi!

    Dat kan ook nog niet, @HOME klanten kunnen daar nog niet in loggen. Dus dat het niet lukt is correct. Dat kan pas na migratie datum waarover je nog communicatie zult ontvangen.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. dan moeten ze in die mail niet zeggen dat ik vanaf nu kan inloggen met mijn emailadres want dat staat er letterlijk.
     
  5. Hi!

    Op de -mailbox- ...

    Niet op de nieuwe Ziggo portal.

    Letterlijke quote uit de brief:

    Uw instellingen moeten worden aangepast binnen de volgende omgevingen:

    1. E-mailprogramma

    [FONT=&quot]2. Persoonlijke website[/FONT]
    [FONT=&quot]3. Webmail[/FONT]

    Daar zie ik de portal niet vermeld staan, ik snap best dat het verwarrend kan zijn voor mensen, maar dit is kwestie van goed lezen volgens mij.

    Bye,
    Raymond.
     
  6. ik heb het goed gelezen:

    [FONT=Verdana,Helvetica,sans-serif]Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uwZiggo internetdiensten. Wij hebben gemerkt dat dit eenvoudiger kan. Waarom inloggen met een speciale gebruikersnaam als dit gewoon kan met uw eigen e-mailadres?[/FONT]
    [FONT=Verdana,Helvetica,sans-serif]Daarom kunt u vanaf vandaag inloggen met (mijn emailadres) Uw gebruikersnaam vervalt daarmee.[/FONT]

    dus erg duidelijk is dat niet! wel verwarrend.
     
  7. Hi!

    Ja en dan stop je natuurlijk direct met lezen :mrgreen: , de quote die ik ja gaf staat er pal onder. Of stopt bij jou de brief daar? Sorry hier kan ik verder niet zo veel mee. Als je daar wilt stoppen met lezen, en er aangegeven word dat het -alleen- voor de volgende diensten werkt:

    Hoe en waar wijzig ik mijn instellingen?[FONT=&quot]
    Uw instellingen moeten worden aangepast binnen de volgende omgevingen:

    1. E-mailprogramma
    [/FONT]
    [FONT=&quot]2. Persoonlijke website[/FONT]
    [FONT=&quot]3. Webmail[/FONT]

    Dan is die keuze aan jezelf. En nee, dan werkt het niet. Over het gebruik van de Ziggo portal komt aparte communicatie. Wanneer je die kunt gebruiken bijvoorbeeld. We kunnen welles nietus gaan spelen, denk dat de waarheid in het midden ligt. Feit is gewoon dat de Mijn Ziggo portal nog niet werkt voor de @HOME klanten groep, dat staat boven water. Hoe jij de brief ook interperteerd. Kan er niet heel veel meer van maken.

    Suc6,
    Raymond.
     
  8. ik had de hele mail gelezen maar ja toch verkeerd begrepen dan:oops:

    belangrijkste is dat de zon morgen weer gaat schijnen:mrgreen: maar nadeel daarvan is weer dat het dan weer veel te warm wordt!:roll:
     
  9. Hi!

    We blijven Nederlanders :wink:

    Ben op zich zelf wel blij dat we nog iets aan zomer mogen meemaken :-P

    Bye,
    Raymond.
     
  10. ik kreeg weer zo'n mailtje (de derde inmiddels :lol:)
    nu ben ik toch maar eens gaan kijken, want ze zijn (bijna) bezig met omzetten van de @home'ers en wie weet hoor ik wel bij de eerste groep
    [hoop het eigenlijk niet :mrgreen:]

    maarre....
    ik heb WindowsMail van Vista, in de mail staat niet wat je dan moet aanpassen. en ik zie niet zo 1-2-3 een overeenkomst met outlook of outlook express:confused:, weet één van jullie dit??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina