1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggen met uw emailadres

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door binair, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wacht vol spanning :cool: Ach, het is geen showstopper, dus we wachten af wanneer de meeltjes verschijnen ter bevestiging...

    Gert.
     
  2. Nog geen mail

    Ik heb het mailtje nog niet gehad, maar maak me er ook niet druk om. Ik ga voor de aardigheid eens wachten met het veranderen van de instellingen totdat het niet meer werkt.

    Op dat moment kom ik er op deze plek wel even weer op terug....

    pvd
     
  3. ik heb nu twee keer zo'n mailtje op een sub-account gehad
    ben ook van plan pas te gaan wijzigen als het niet meer werkt

    ik zit wel heel erg te wachten op het mailtje/brief dat ik nu echt onder ziggo val, dan ga ik ook de overstap naar het totaalpakket wagen. hopenlijk gaat dat dan in 1 keer goed:wink:
     
  4. Ik ga hetzelfde doen. Ik vraag me af hoe veel problemen ziggo zich hiermee op de hals haalt. De helpdesk zal veel vragen krijgen hierover denk ik... en dat alleen onder het mom, het is gemakkelijker.... wat een onzin
     
  5. Vandaag opnieuw een "belangrijke mededeling" gehad over het subaccount. Nu met beschrijving wat ik zou moeten wijzigen... Maar ja, ik heb er een Gentoo router tussen staan :cool: Dus ik wacht wel af totdat het niet meer werkt. Dan fixen we het wel weer. Geen meel gehad voor de rest v/d accounts trouwens.

    Gert.
     
  6. Mailtje

    Jawel, Ook ik mocht op mijn sub-account een belangrijke mededeling ontvangen.

    [FONT=Verdana, Helvetica, sans-serif]Het is belangrijk dat u de instellingen zo snel mogelijk aanpast. Zo weet u zeker dat u gebruik kunt blijven maken van uw internetdiensten zoals u dat gewend bent.
    Hieronder leest u hoe u dit kunt doen.
    [/FONT]


    Zoals eerder reeds gemeld ga ik dit pas doen als het niet meer werkt.

    pvd
     
  7. Inmiddels op alle emailadressen het bericht gehad dus ook op het hoofdadres.
    Had alles al veranderd dus laat de omzetting maar komen met de verhoogde snelheid natuurlijk.
    Trouwens ze zijn hier de laatste dagen aardig in de wijkkasten aan het werk. zie regelmatig busjes staan en benodige apparatuur.
    Zou het niet zo lang meer duren?
    Volgende keer eens even vragen
     
  8. Nou hier geen bus gezien in de omgeving... Dus het gaat nog wel even duren denk ik.

    Gert.
     
  9. ls,

    Dus door de fusie van de 3 kabelgiganten worden binnenkort ook de POP3 en de SMPT ook gewijzigd?
    Ik heb @home,dus voor POP3 en SMPT is het momenteel:mail.home.nl


    groetjes,Thejodokus
    :)
     
  10. Lijkt me korrekt. Zo gebruik ik het ook.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina