1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggen met uw emailadres

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door binair, 7 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou ja dacht ik probeer het werkt het niet komt er vanzelf een melding.
    Maar top op heden geen problemen.
    Heb nu trouwens van 2 adressen bericht gekregen, nog niet van het hoofdadres, alleen maar van de gene die ik later zelf heb aangemaakt.
     
  2. Dan heb ik nieuws voor je, ik heb die van mijn hoofdadres ontvangen, dus die zul je vanzelf krijgen lijkt me.
     
  3. Heb 5 accounts waarvan ik er 3 zelf actief uitlees. Tot nu toe 1 mailtje gehad.

    Ze zullen de mails inderdaad in batches versturen.

    Binnenkort maar even bij mijn ouders langs. Ze hebben een Direct ADSL abo waar geen ISP diensten op zitten. Daarom heb ik één van mijn accounts aan mijn moeder gedoneerd. Deze zal dus ook een keer aangepast moeten worden.
     
  4. Bedankt voor alle reacties.
    Ik heb het mailtje ook alleen maar voor 1 subaccount gehad. Maar net geprobeerd, zowel de oude als de nieuwe methode werkt voor hoofd- en subaccounts.

    De gebruikers op dit forum communiceren heel wat helderder dan Ziggo dat doet.....
     
  5. Ik heb ook alleen nog maar een mailtje gehad op mijn sub account. Mijn hoofd account en nog een ander sub account moeten nog volgens neem ik aan???!!!!
     
  6. ff teruglezen, daar heeft Cees al op geantwoord
     
  7. Update:
    heb zojuist een uiterst correct mailtje gekregen op mijn klacht (die ik bij @home had gedeponeerd voordat ik me op het forum meldde).

    Natuurlijk heeft het inloggen met emailadres ipv login-naam (zonder @xxxx.nl) te maken met de fusie, maar men achtte het voor de meeste gebruikers te verwarrend om dit allemaal in de nieuwsbrief uit te leggen.

    Kan ik begrijpen, maar om het te brengen als "goed nieuws voor u" gaat me nog steeds een beetje te ver.

    Maar ... met hun uitgebreide uitleg EN excuses ben ik tevreden.
    Case closed.
     
  8. Ik heb ook zo'n mail gehad maar mijn mail programma thunderbird trapt er niet in als ik mijn volledige mail adres invoer.
    Ik krijg dan een foutmelding.
    Daarom heb ik het maar zo gelaten.
    Verder moet ik nog met mijn oude inlog gegevens zonder @home inloggen, dus de mail die ik gekregen heb werkt niet.
     
  9. Bij mij werken nu alle sub-accounts EN het hoofd-account. Zonder dat ik daar trouwens een meeltje over gekregen heb van onze vrienden van ziggo. Dus aan communicatie schort het nog wel steeds...

    Gert
     
  10. Die mailtjes krijg je nog wel, die worden in batches verstuurd om niet de mailservers te verstoppen, daar zaten bij Multikabel ook weken tussen, het heeft geen haast. Ik vermoed dat wel alle accounts al in 1 keer opengezet zijn om met beide manieren te kunnen inloggen. Over enige tijd wordt de 'oude manier' uitgezet. Ruim voor die tijd wordt nog een paar keer een reminder mail gestuurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina