1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

na 3 maanden nog nix

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vlo, 6 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo allemaal,

    ik wilde het volgende even kwijt,ik heb op 16 mei een alles in 1 paket besteld,is op 19 junie geinstaleerd,althans dat werd geprobeerd,er was namelijk nog geen accaunt voor mij aangemaakt,maar goed na een weekje bellen met ziggo had ik internet,en na 2 weken een eigen e-mail adres,maar waar ik nu nog steeds op zit te wachten is mijn telefoon,ik zit gewoon al dik 7 weken zonder telefoon,en ook zonder digitale tv,wat ik ook bel en doe er word van alles beloofd maar er komt maar nix,elke keer als ik bel gaan ze het wel regelen maar er gebeurd gewoon nix,mijn geduld begint nu toch echt een beetje op te raken hoor.
    Hebben nog meer mensen hier last van of ben ik gewoon de enige die er echt zo lang op moet wachten,zijn er misschien mensen die mij kunnen helpen alstublieft.

    maar goed ik heb ff mijn verhaal kunnen doen.

    alvast bedankt.

    groeten van Fred
     
  2. Ik heb u een PB gestuurd

     
  3. ik had hem gelezen,bedankt voor de info,hopen dat het beter gaat worden.
     
  4. Ik hoop dat die oplossing beter is dan die in http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=12437

    Gert.

    PS: Wie is die kingpin toch? Hij is wel errrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuug pro-Ziggo. Op zich niet erg maar ik twijfel soms over hem... :shock:

    Gert.
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Inderdaad..
    Onderdhand kunnen we hem wel als "Ziggo Official" beschouwen neem ik aan?
     
  6. Goede opmerking, heb ik me ook wel eens afgevraagd. Uit zijn reakties krijg ik de indruk dat het een Ziggo-medewerker is die probeert te helpen. Dat is heel mooi, maar dan ben ik er ook voor dat hij als "Ziggo-Official" herkenbaar is. Dat zou de transparantie ten goede komen.
     
  7. Exact. Als het een Ziggo-medewerker is laat hem dan ook als zodanig herkenbaar zijn (ala de beroemde 'annoniem'). Maar dat is dus tot nu toe niet het geval.

    Gert.
     
  8. Hier had ik ook rond de 16de mei het alles-in-een pakket besteld, ik heb nadien wel gebeld met hun om te vragen de decoder bleef.
    Ik sta geregistreerd voor het alles-in-een, zei de helpdeskmedewerker, er is een achterstand maar je komt aan de beurt.
    En wat blijkt, vanmiddag kwam de decoder binnen :)
    Geduld word beloond. :pompom:
     
  9. Volledig mee eens. Ik hou niet van die mensen die zich in discussies kunnen gaan mengen en de schijn ophouden dat ze niets met Ziggo te maken hebben maar wel heeeeeeeeeeel positief doen over Ziggo. Dus mee eens OF Ziggo Official (als hij dat al is!!!) of hij moet zich er niet in mengen als een soort wanne-be mod/official.
     
  10. Moet er dan bij jouw komen te staan: redacteur site digitale kabeltelevisie, wordt betaald door de kabelbedrijven om alleen postieve stukje te schrijven op genoemde site???

    Het is een hele mond vol maar ik wil je er nog maar weer eens op wijzen dat jouw site alleen maar reclame is voor digitale kabeltv en elk negatiefs weggecensureerd is. Waarom lezen we op jouw site niets over het schrikbarende prijsverschil van eredivisielive bij Ziggo en UPC en de ophef die er over is ontstaan in diverse media (ik noem diverse kranten, vi.nl etc)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina