1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Facturen online onbereikbaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door rmb24, 6 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Wat is F-Secure??? Een virusscanner? Hoe kan ik dat checken?
     
  2. F-Secure is de Internet Security software van Ziggo
     

  3. OK....maar dat heb ik niet geïnstalleerd, dus kan niet de boosdoener zijn.
    Overigens heb ik Firefox geïnstalleerd, en daarmee werkte het inloggen meteen goed, en nu probeer ik het weer met IE7, en dat blijkt nu ook ineens probleemloos te gaan.
     
  4. Is weer eens zover. Kan weer niet bij mijn fakturen. (@home gebied).
    Faktuur september is eergisteren afgeschreven (zijn ze wel snel mee)

    Krijg het volgende:


    Error 404--Not Found

    From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:

    10.4.5 404 Not Found

    The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.
    If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.
     
  5. Het zou best eens kunnen dat je over bent naar ziggo (ik ook sinds gisteren, postcode 6045, Roermond) en dat je de facturen via mijnziggo kunt opvragen
     
  6. Nee, als ik naar Mijn Ziggo ga wordt ik vanzelf doorgeleid naar mijn @home.
    Inmiddels werkt fakturen opvragen weer (soms)
     
  7. Dit blijft geloof ik terugkerend probleem bij Ziggo.
    Kan ook de laatste factuur niet openen.... "Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie"

    Ik ben eigenlijk niet zo'n klager, maar heb in de laatste maand wel erg veel fouten gezien, waar ik niet vrolijk van word.
    1 week wachten op een monteur, dus geen internet, geen telefoon.
    1 avond zonder TV
    1 dag zonder email (gisteren)
    en meerdere malen de facturen niet beschikbaar.

    Geeft niet hoor, ik betaal wel weer.
    Maar als ik zulke kwaliteit aflever bij mijn werkgever, lig ik eruit.....
     
  8. factuur online

    Hier ook een foutmelding.
    Wel afschrijven op het moment dat de factuur nog niet eens online staat, en vervolgens is de factuur niet eens te bekijken.
    Misschien hebben de weer erg vroege afschrijving en de problemen met factuur online met de overschakeling van @Home klanten naar Ziggo te maken, iedereen even een mailtje sturen zou dan een kleine moeite zijn.
     
  9. Inmiddels 2,5 dag later en de laatste factuur is nog steeds niet zichtbaar.
    :giveup::giveup::giveup:


    Triest...misschien mogen we niet weten waar we precies voor betalen.
     
  10. Ook ik ontving afgelopen donderdag (18/9) een mailje van Ziggo: uw factuur is nu online beschikbaar.

    Er staan idd twee facturen dd 25/9. Een daarvan kon ik direct openen (factuurbedrag E0,-), de andere (nog steeds) niet: "Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw." Die laatste is toch de meest interessante omdat daar daadwerkelijk kosten berekend worden.

    mvg, PADB
    (voorheen Casema)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina